Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25891Klamavá nekalá praktika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2018, před 6 lety

Tomáš Lakatoš

Znění stížnosti

Dobrý den,

chtěl bych poukázat nezrovnalost v emailu od této společnosti. Vypichnu důležité věci. Zdůrazňuji, že jde o členství na 3 měsíce.

MAIL:
Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 109.81.215.223
Forma úhrady: CreditCard MASTER

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 527,00 CZK.

Uhradit nyní

Po kliknutí na "Uhradiť nyní" z mobilného telefónu (Chrome, OS Android) se otevře stránka, na které je uvedeno kromě jiného:
"Vaše Prémiové členství bude následně reaktivované na zbývající období platnosti uhrazeného členství. Svůj profil budete - samozřejmě = moci také definitívne smazat. Automatická prolongace Vašeho Prémiového členství byla již vypovězená."

Pak na konci mailu je ŠEDOU barvou na bílém základě:
"Pokud jste s našimi službami spokojení, nemusíte vůbec nic dělat. Vaše Prémiové členství bude obnovené automaticky. 6 měsíců Prémiové členství, které jste si zakoupili, bude automaticky obnovené na období 6 měsíce/ů (3.294 CZK). Své stávajíci členství můžete vypovědet v souladu s výpovědní lhůtou: 4 dny, s účinností ke konci předplaceného období."

Ptám se:
1) Byla mi Automatická prolongace Prémiového členství vypovězená? Kým? Udělal to provozovatel Be2 automaticky?
2) Prémiové členství na 6 měsícú jsem si nezakoupil nikdy. To je lež. A proč bych měl ješte vypovídat členství vo výpovědní lhote, když podle informace "Automatická prolongace Vašeho Prémiového členství byla již vypovězená" je moje prémiové členství již vypovězeno?

Tohle považuji za velmi nekalé mlžení a klamství ze strany Be2.

Uvedené skutečnosti mám nafocené a uložené.

Ďekuji za Vaši odpověd.


Produkt

Prémium členství na 3 měsíce


Požadované řešení

Informace jsou zavádejíci. Firma v tomto mailu klame a navyše je text šedou barvou na bílém pozadí špatně čitelný. Požaduji proto výzvu k zaplacení anulovat. Taktéž požaduji okamžité vymazaní všech dat o mojí osobě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 09:05, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2018 11:55, před 6 lety

ID: 175488998


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 29/06/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

.........................

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené na základě evidence dlužného poplatku (v zájmu zabránění další prolongace členství, které doposud nebylo uhrazené).

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@be2.cz, mějte však prosím na paměti, že evidenci dluhu to neovlyvní,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2018 19:10, před 6 lety


Tomáš Lakatoš

Dobrý den,

děkuji za vysvětlení zrušeného prodlužování. Dlužnú částku uhradím. Ptám se správne - že když zaplatím, prolongace se automaticky obnoví? To bych určitě nechtěl.. a pravdepodobně bych nebyl jediný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2018 12:00, před 6 lety

ID: 175488998


Dobrý den.

Nikoliv - prolongace Vašeho Prémiového členství nebude po úhradě stávajícího dlužného poplatku obnovená; pouze Prémiové členství samotné bude 'obnovené', abyste měl možnost jej v plné výši, tj. po dobu tří měsíců, využívat,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.9.2018 10:43, před 6 lety


Tomáš Lakatoš

Dobry den,

ok, dekuji. Takze to chapu tak, ze mi vyprsi platnost premioveho clenstvi do konce premioveho obdobi a pak mi ucet ostane aktivni bez premioveho clenstvi?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2018 15:44, před 6 lety

ID: 175488998


Dobrý den.

Ano, přesně - po úhradě stávajícího dlužného poplatku bude Vaše 3-měsíční Prémiové členství v plné výši reaktivované a po jeho vypršení zůstane Váš účet aktivní bez Prémiového členství a k obnovení Prémiového členství již nedojde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 23:10, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2018 08:40, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.