Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den dne 30.7.2018 jsem si na eshopu halenku desigual v akční nabídce ze starých kolekcí za 577.93 a poštovné s balným za 310kč . Platba pouze přes internet.Nikde nebylo uvedeno že zásilku obdržím ze zahraničí.Na email přišla zpráva o přijetí objednávky.Avšak více nekomunikovali.Dne 16.8.jsem emailem upozornila na špatnou komunikaci a upozornila že odstupuji od smlouvy a žádám vrácení peněz. Přišla mi odpověď :Dear customer,Thank you for your order.
Your order was shipped out,and the tracking number is ru140668135nl ,you can check it on EMS site, I believe you will receive soon.
Any questions, please feel free to contact us.
Yours sincerely,
Info jsem si ověřila a vyčkala na dopis od celní správy.Dne 27.8.2018 jsem v Praze na celní správě zaplatila dalších 103 kč za uložení zásikly a balíček si převzala .Doma jsem rozbalila a vypadlo na mne žluté laciné tričko.
Snažila jsem se na internetu dohledat info a našla jsem Takkam Design Shop Příbram
https://www.takkamshop.cz/
Takkam Design Shop Příbram, první a jediný designový obchod v Příbrami, který propaguje a zaměřuje se na udržitelný styl života.Mají i kladné reference na facebooku.
1 x Akční nabídky dámské košile Desigual 67B23B2/Lidia LS - 1010/Tiza oh1BrWuf (oh1BrWuf) = 577.93 Kč ------------------------------------------------------ Mezisoučet: 577.93 Kč Dopravné/balné - paušální poplatek (Velikost poplatku za dopravu/balné): 310.00 Kč Celková cena: 887.93 Kč
pokud nemohou zaslat objednané zboží žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Pro spotřebitele je velmi cenná informace, odkud je e-shop provozován. Pokud se jedná o zemi mimo EU, neplatí zde evropským právem upravená ochrana spotřebitele a naše dozorové orgány nemají vůči takovému prodejci žádné pravomoci. Pokud by se jednalo o subjekt ze státu, který není členským státem EU, neúčastní se vytváření evropského justičního prostoru a nebude úplně jednoduché se svého nároku domoci.
Pokud by se jednalo o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebiteli obrátit se Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.