Společnost


Oryxon Invest s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25896Nedokončené teráriu pro leguána

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2018, před 6 lety

Pavel Měřínský

Znění stížnosti

19.4.2018 jsem si objednal terárium pro leguána na míru za cenu 43 490,00. Dodnes nemám terárium dokončené a nikdo z firmy mi nebere telefon a nehodlá komunikovat ohledně dokončení díla.

Fakturu jsem zaplatil bohužel předem. Po neskutečně dlouhých dohadování se stavba terária dostala do fáze, kdy je téměř dokončené ale již 4 měsíce čekám na dokončení. V teráriu není bazének, který měl být od začátku součástí a 3D pozadí v teráriu se odlupuje, tak čekám na opravení.


Produkt

Teraservis.cz, OSB terária


Požadované řešení

Dokončení díla, opravení chyb a finanční vyrovnání za způsobené škody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 11:43, před 6 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (zhotovení terária). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 23:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.