Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#25901Nedoručení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2018, před 6 lety

Michaela Daňková

Znění stížnosti

Objednali jsme si zboží z e-shopu, jsou to téměř dva měsíce. Poprvé zboží PPL nedoručilo na daný parcel shop a vrátilo PPL, bylo nám řečeno, že máme zboží objednat znovu. Objednali jsme. Zboží opět nebylo doručeno, přestože manžel několikrát volal do Lídlu i do PPL. Dnes se zboží vrátilo opět Lídlu, na e-shopu již není, takže si ho nemůžeme znovu objednat. Žádala jsem o opětovné zaslání tohoto balíčku, to možné nebylo, jiné řešení mi nenabídli a slečna na kontaktní lince mi po nekolikaterém opakovaní stejných vět, telefon položila.


Produkt

CRIVIT® Nafukovací člun


Požadované řešení

Doručení požadovaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 11:23, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2018 12:20, před 6 lety

Dobrý den, paní Daňková,

je nám líto, že s doručováním zásilky byly takové problémy. V tomto případě Vám však bohužel nedokážeme pomoci a poskytnout jiné informace, než již učinila naše kolegyně na zákaznické lince. Pokud již zboží není skladem, nedokážeme zajistit další kusy.

Vaši stížnost však samozřejmě předáme i kolegům, kteří mají e-shop na starosti.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2018 13:35, před 6 lety


Michaela Daňková

Dobrý den, zboží máte opět na skladě, ale za jinou cenu, než jsme si ho objednali.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2018 10:46, před 6 lety

Dobrý den, paní Daňková,

v tom případě máte možnost si člun opětovně objednat. Jinou cenu, než za jakou jste jej na našich stránkách nalezla, Vám jej však bohužel nabídnout nemůžeme.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2018 13:58, před 6 lety


Michaela Daňková

Děkuji za ochotu, tohle je opravdu "vstřícný přístup" k zákazníkovi, zas si u vás někdy něco objednám... A určitě vás všude doporučím...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 11:39, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.