Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Objednali jsme si zboží z e-shopu, jsou to téměř dva měsíce. Poprvé zboží PPL nedoručilo na daný parcel shop a vrátilo PPL, bylo nám řečeno, že máme zboží objednat znovu. Objednali jsme. Zboží opět nebylo doručeno, přestože manžel několikrát volal do Lídlu i do PPL. Dnes se zboží vrátilo opět Lídlu, na e-shopu již není, takže si ho nemůžeme znovu objednat. Žádala jsem o opětovné zaslání tohoto balíčku, to možné nebylo, jiné řešení mi nenabídli a slečna na kontaktní lince mi po nekolikaterém opakovaní stejných vět, telefon položila.
CRIVIT® Nafukovací člun
Doručení požadovaného zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den, paní Daňková,
je nám líto, že s doručováním zásilky byly takové problémy. V tomto případě Vám však bohužel nedokážeme pomoci a poskytnout jiné informace, než již učinila naše kolegyně na zákaznické lince. Pokud již zboží není skladem, nedokážeme zajistit další kusy.
Vaši stížnost však samozřejmě předáme i kolegům, kteří mají e-shop na starosti.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den, zboží máte opět na skladě, ale za jinou cenu, než jsme si ho objednali.
Dobrý den, paní Daňková,
v tom případě máte možnost si člun opětovně objednat. Jinou cenu, než za jakou jste jej na našich stránkách nalezla, Vám jej však bohužel nabídnout nemůžeme.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Děkuji za ochotu, tohle je opravdu "vstřícný přístup" k zákazníkovi, zas si u vás někdy něco objednám... A určitě vás všude doporučím...
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.