Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#25902Žádná dostupnost v obci Lidečko okres Vsetín

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2018, před 6 lety

Vlasta Martinková

Znění stížnosti

V obci Lidečko není žádný signál ani doma v domě ani venku na zahradě, na ulici. Otřesné pokrytí a absolutně nulový signál.
Ráda bych věděla z jakého důvodu se nemůžu pokud jsem doma v místě bydliště nikde dovolat. Nikdo se do Lidečka nemůže dovolat nikomu kdo má T-mobile. Takže když nemáme signál doma ani venku tak kde tedy je? Martinková Vlasta velmi nespokojený zákazník T-mobile.


Požadované řešení

Okamžité posílení signálu v obci Lidečko okres Vsetín.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 09:38, před 6 lety

Každý telefonní operátor by měl být schopen podat před uzavřením smlouvy informace o jeho aktuálním pokrytí. Pokud tyto informace neodpovídají skutečnosti, může spotřebitel podat podnět na Český telekomunikační úřad a zároveň buď žádat přiměřenou slevu služby nebo od smlouvy zcela odstoupit. Jestliže ke zhoršení signálu došlo až v průběhu smluvního vztahu v důsledku objektivních okolností (např. nová zástavba, výškové budovy), tak operátor za zhoršení kvality služeb neodpovídá.

Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.