Společnost


FORLIVING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25904Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2018, před 6 lety

Petr Štěpánek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 23.7.2018 společnost Forliving zaevidovala objednávku nábytku (psací stůl a nástěnná police, nábytek označení CODI) do dětského pokoje, k začátku nového školního roku pro syna do první třídy. Dne 24.7.2018 společnost emailem potvrdila, že zboží bude dodáno do 28.8.2018. Dne 24.8.2018 mě společnost emailem kontaktovala, že zboží bude mít zpoždění. Kontaktoval jsem je telefonicky, jak velké zpoždění bude. Paní Martina Mikanová mě oznámila, že nábytek se již nevyrábí, tedy nebude dodán vůbec. Domluvil jsem se tedy na stornu objednávky a následně emailem požadoval, aby přijali odpovědnost a dali nějaký rozumný návrh, za to že zkomplikovali plánovanou realizaci dětského pokoje do první třídy. Toto již bez reakce.


Produkt

Nábytek - počítačový stůl Codi CD/11 a závěsná policová skříňka Codi CD/13


Požadované řešení

Nábytek jsem tedy objednal jinde a jiný, zde požaduji kompenzaci, za několika týdenní zbytečné čekání a nedokončení dětského pokoje včas s nástupem syna do první třídy. Kompenzace ve výše 2tis Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 14:00, před 6 lety

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebiteli vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitel náhradu škody, musí prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2018 13:27, před 6 lety

Nabízené zboží, které zákazník poptával a objednat bylo bohužel vyřazeno z nabídky našeho dodavatele.
Zákazníka jsme o tomto faktu informovali a nabídli mu řešení dané situace a to takovou, že:

Daný výrobek objednáme a necháme vyrobit u jiného subjektu. Následně dodáme totožný výrobek, který byl obsahem zákazníkovi objednávky a samozřejmě jsme nabídli zákazníkovi slevu na daný produkt 20%.

Zákazník nás informoval, že si zboží zakoupil jinde a již nemá zájem zakoupit tento produkt u nás.
Zákazník měl zadanou platbu v hotovosti při převzetí zboží, takže nedodané zboží nebylo hrazeno předem.

Samozřejmě jsme se zákazníkem vždy jednali slušně a nabídli mu řešení a také kompenzaci za způsobené problémy s jeho objednávkou. Zákazník však naše řešení neakceptoval, takže jsme jeho objednávku stornovali.

S pozdravem
Ing. Zdeněk Zelenka


Prodávající má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O zrušení objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce uhradil, bude příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu na bankovní účet kupujícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.9.2018 14:19, před 6 lety


Petr Štěpánek

Nesouhlasím s komentářem společnosti. Evidentně jste pane Zelenko nečetl přesnou posloupnost případu (jednoduše emailově a telefonicky dohledatelnou). A vůbec nevnímáte, že o tom, že se zboží nevyrábí jsem se dozvěděl 4 dny před jeho dodáním (o kterém jste mě informovali). První reakce (telefonická) byla, že zboží se nevyrábí a nic víc, že si mám udělat storno, žádná snaha o řešení. Ihned po té jsem napsal email, že se mi jednání nelíbí a očekávám přijetí odpovědnosti. Toto bez reakce. Následně jsem vás informoval, že vzhledem k tomu, že nereagujete mi nezbývá nic jiného než začít to problém řešit oficiálně. Až po té přišla vaše nabídka, dle mě pouze účelově, ale to už je jen můj názor. A promiňte, čekat na stůl a horní polici v konečném důsledku 10 týdnů???
Časová ztráta a zbytečně provedená práce mě byla způsobena jednáním vaší společností. Abych dal možnost pro vaše zvážení a věci dal časovou rovinu a nevystavil vás a mě zbytečným nepříjemnostem, tak na kontaktování a dořešení počkám do 21.9.2018. Po té budu postupovat dále. Petr Štěpánek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2018 16:48, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2018 15:00, před 6 lety

Dle našeho názoru se tedy jedná o stížnost na dodací lhůtu objednaného zboží. Našemu zákazníkovi jsme nabídli řešení dané situace a jednali s ním vždy slušně. Emailovou komunikaci jsme samozřejmě schopni předat na posouzení. Telefonickou komunikaci si samozřejmě nenahráváme a nevím, zda tak učinil náš zákazník.

Kolegyně, která se zákazníkem komunikovala telefonicky na nic takového upozorněna nebyla.

Na návrh o finanční kompenzaci 2 000,-Kč nepřistupujeme z důvodů popsaných výše.

Smluvní podmínky:
2.1.
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

S pozdravem

Zelenka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2018 08:07, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.10.2018 09:31, před 6 lety


Petr Štěpánek

Obrátil jsem se mimosoudni řešení pri ČOI. Po dlouhém dopisovani s jejich advokatem pripad uzaviram. Jde o to, ze moje tvrzení ze jsem mohl v praci vydelat určitý obnos, ale místo toho jsem musel řešit problem s nedodanim zboží a predelanim pokoje,neni dle ČOI dokladatelna ztrata. Divne zakony, ktere nahrávají špatným obchodníkům jako je společnost Forliving. Doufam, ze tento pripad poslouží ostatním zákazníkům pri zvažování koupi u této spolecnosti...pokud nejsou zrovna ochotni byt v moci jednostranné možnosti nakládání s jejich objednavkou. Dekuji za dany prostor a řešení problemu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2018 16:40, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.