Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#25918Pokladní nechtěla pracovat a převzat peníze- 50 mince x 2 kč od zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2018, před 6 lety

Nina Manzhula

Znění stížnosti

Dobrý den.
Jsem zákaznice obchodu Albert v Kobylisích u metra.
Přišla jsem dnes do obchody nakoupit , ale pí.SOŇA na pokladně č. 7 odmítla ode mně, jako od zákaznice, převzat peníze v částce 100 kč a bylo to 50x2 kč. Je to peníze, které hradí zákazník V OBCHODĚ ZA NÁKUP! ŘEKLA MNĚ ŽE MÁ PŘEDPIS NEBRAT TAKOVÉ DROBNÉ PENÍZE od zákazniky!
Nebyla tam žádná fronta lidí a není to velká práce převzat od zákazníka 50 mince.
Pozvala jsem provozního, zeptala jsem na předpis, vysvětlila mu situaci. Odpověděl mně že předpis žádný takový neexistuje a nebyla- li tam fronta lidí? FRONTA NEBYLA ! Provozní také odmítl mi říct příjmení pí. pokladní abych konkretně napsala jsem o kom jde. Na odznaku u ní bylo napsáno jméno SOŇA a pokladna č. 7
Mám vedle provozovnu, a chodí ke mně klienti.
Nemůžu si ani představit že já bych řekla klientům aby šel nekám vyměnil peníze at´mně bude snadné je převzat a pak by ke mně přišel!
Tak odpovězte mi, prosím, at´zákazník musí připravovat své peníze až půjde nakupovat, aby bylo to pohodlné pro prodavačku , nebo obchod funguje pro lidi, pro zákazníky?
Potřebují odpověd´a děkuji dopředu.
N.Manžulová.


Požadované řešení

Potřebovala bych odpověd´.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 09:09, před 6 lety

Dle § 5 odst. 1 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení.

Příjem tuzemských bankovek nebo mincí může odmítnout

a) úvěrová instituce provádějící pokladní operace, jestliže se jedná o bankovky nebo mince znějící na koruny české prohlášené Českou národní bankou za neplatné a jestliže uplynula doba stanovená na základě zákona upravujícího činnost a postavení České národní banky, po kterou je povinna provádět jejich výměnu,

b) každý s výjimkou České národní banky a úvěrové instituce provádějící pokladní operace, jestliže se jedná o pamětní mince nebo o tuzemské bankovky nebo mince prohlášené Českou národní bankou za neplatné,

c) každý s výjimkou České národní banky a úvěrové instituce provádějící pokladní operace, jestliže se jedná o více než 50 tuzemských mincí v jedné platbě.

Dohled nad tímto zákonem vykonává Česká národní banka, jenž může osobě, která odmítla příjem bankovky, uložit pořádkovou pokutu až do výše 500000 Kč.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.