Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25919Zrušení prémiového účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2018, před 6 lety

Petr Kunczik

Znění stížnosti

Dobrý den,

založil jsem si profil na této seznamce a zaplatil jsem měsíční prémiové členství v ceně 150 Kč. K mému údivu jsem až po té zjistil, že členství bude po měsíci automaticky prodlouženo o 3 měsíce za částku 2247 Kč, která je dosti rozdílná než první zaplacený měsíc. Na toto jsem předem nebyl písemně upozorněn, tyto praktiky mi přijdou neetické a také jako klamavá reklama, chci od smlouvy odstoupit a to okamžitě.
Nesouhlasím také s archivací platebních údajů bez předchozího upozornění nebo bez mého písemného souhlasu na toto společnost právo také nemá.
Jak jsem se dočetl z recenzí lidé nemají dobrou zkušenost s napsáním výpovědi smlouvy dopisu do Lucemburska na sídlo firmy ani s mailovou či faxovou komunikaci.
Proto se obracím na Vás můžete mi prosím nějak poradit, pomoct, děkuji?


Produkt

premiový účet, založený na e-mail kunczikpetr@seznam.cz dne 28.08.2018


Požadované řešení

žádám okamžité zrušení prémiového a celkového účtu a případně také vrácení peněz (150Kč) za první měsíc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2018 23:49, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2018 16:57, před 6 lety

ID: 177755307


Dobrý den.

Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 149 Kč ke dni 29.08.2018 refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.8.2018 17:44, před 6 lety


Petr Kunczik

Hodnocení: