Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#25920Nedodání zboží a nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2018, před 6 lety

Filip Vajbar

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 11.7.2018 jsem si objednal telefon Xiaomi Redmi Note 4 32 GB GLOBAL, celkem i s poštovným za 3109 kč. Objednávku jsem zaplatil převodem a následně mi došel mail že byla platba přijata. 23.7 jsem se prodávajícího ptal v jakém stavu je objednávka, na což mi odpověděl, že zboží je z velkoskladu a dodací lhůta je do 20ti pracovních dnů. Po uplynutí této doby, tj. 12.8 jsem se znovu ptal na stav, a bylo mi odpovězeno, že expedici žekají až koncem týdne. Vzhledem k tomu že telefon měl být dárek, který jsem potřeboval do určitého data a při odeslani posledniho mailu přestaly fungovat stránky pro-android.cz, začal jsem si o firmě něco zjišťovat na internetu a podle mnoha stížností jsem usoudil že se zboží zřejmě nikdy nedočkám a tak jsem objednávku dne 13.8 stornoval a požadoval vrácení peněz. Na to mi bylo odepsáno že stornování potvrzují a požadují číslo účtu na který mají peníze odeslat. Číslo jsem jim poslal s potvrzením, že mi peníze pošlou. Po týdnu jsem peníze stále nedostal, pouze výmluvu že nestíhají a mají hodně storen a platbu pošlou. Po dalším týdnu peníze stále nemám na účtu. Obracím se tedy na vás s prosbou
o vyřešení mého problému.
Děkuji Vajbar.


Produkt

Xiaomi Redmi Note 4 32 GB GLOBAL (šedý) celkem i s poštovným za 3109,-


Požadované řešení

Žádám o vrácení platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 08:49, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 16:12, před 6 lety

Spotřebitel nás informoval, že mu byly vráceny peníze. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.