Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
od této firmy my chodí obálka, kde nabízí zboží a samozřejmě výhry. Já tyto obálky házím do koše. Tato pošta mě vadí, ale nevím jak tuto jejich korespondenci ukončit
korespondence
nezasílání těchto nevyžádaných obálek
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme, aby podala písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.
Pokud by se spotřebitelka domnívala, že společnost osobní údaje neodstranila, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.