Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25927Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 minut 54 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2018, před 6 lety

Tereza Klevetova

Znění stížnosti

Nepodarilo se dorucit balik na zvolenou adresu, listek ve schrance ovsem zadny nebyl. Musela sem si zasilku vytrekovat a zjistit ze se ji nepodarilo dorucit. Na nejblizsi poste (Husovice) zasilky typu BA neuskladnuji, ze mam jit na hlavni nadrazi kde tyto zasilky byvaji. Sla jsem tedy nahlavni nadrazi v Brne. Tam mi pani rekla ze tam zasilka neni ani nikdy nebyla a ze si mam zajit na Depo 73. Po zjisteni ze depo 73 verejnosti pristupne neni sem sla opet na postu v Husovicich at mi daji alespon kontakt na nekoho kdo mi rekne kde balik mam. Dostala jsem kontakt na dispecera ktery ovsem baliky na starosti nema jen listovni zasilky. Sehnala jsem si tedy cislo na dispecera balikoveho oddeleni ktery mi rekl ze balik je na Hlavnim nadrazi, ze tam napise mail. To uz bylo tyden po neuspesnem doruceni. O 2 dny pozdeji jsem mela cestu kolem nadrazi, pani mi rekla ze tam zasilka neni. 3x jsem ji rekla at se podiva do skladu ze dispecer mi potvrdil ze balik tam maji. Velmi "ochotne" se zvedla a sla do skladu. Pote co se vratila mi rekla ze kolegyne dostala mail a ze se zbezne koukala ale nema cas prepipat cely sklad tak at si zavolam vecer jesrli neco nasla. Stale jsem bez zasilky.


Produkt

ceska posta doruceni zasilky


Požadované řešení

Najit balik.zlepsit evidenci zasilek. Davat do schranky listek s info o neuspesnem doruceni protoze se balicek nevleze do schranky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 11:00, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.