Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.8.2018 mi byla do schránky doručena výzva k vyzvednutí obyčejné zásilky a následně mi byla doručena ještě upomínka k vyzvednutí zásilky (asi 20.8.2018). Vzhledem k tomu, že jsem byla v zahraničí, přišla jsem na pobočku pošty v Podjavorinské ulici 22.8.2018 v 8 hodin ráno. Paní na přepážce mi řekla, že se zásilka asi ztratila nebo jsem ji už vyzvedla, což nebylo možné. Slíbila, že to prošetří a telefonicky se mi ozve. Do dnešního dne se samozřejmě nikdo neozval a na pobočce to nikdo nebere nebo je obsazeno. S každou druhou zásilkou mám problém. Pokud mi nepřijde vykradená, rozbitá nebo jinak poškozená, tak nepřijde vůbec.
Najít moji zásilku a doručit ji.
|
Tweet |
Jak u mezinárodních, tak i u vnitrostátních zásilek platí, že pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli. Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.