Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25936Nedoručená složenka s penězi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2018, před 6 lety

Eva Němcova

Znění stížnosti

Dobrý den 20.8 18 jsem posílala peníze složenkou.Adesa v pořádku adresatka oznacenou schránku.Složenka odeslana s posty Ul 10 na poštu Havířov.Dnes mi byli penize vraceny a opet odeslany POSTERE STANTE.Behem hodiny je paní měla.Žadna poradna odpověd se k nikomu nedostala proč kde se stala chyba.Jen jsem za nedorucenou složenku zaplatila 50kč a dnešní postere stante 99kč .Jak tomu mam přijit.Kde je ta chyba.Ani Ustecka pošta ani Havirov posta nedokazala odpovědět ..


Produkt

odeslani penez na složenku


Požadované řešení

vracení penez odeslání za složenky ..Jelikož to nebyla ani chyba ma ani chyba adresata ..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 08:44, před 6 lety

Pokud adresát očekává peněžní částku zaslanou prostřednictvím poštovní poukázky a tato částka mu nebyla doručena, může být na kterékoli poště v ČR po předložení podacího lístku bezplatně zahájena reklamace.

Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.