Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#25937Neuznaná reklamace - nefunkční trouba-doplatek za vyměněnou troubu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2018, před 6 lety

Renata Menclová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem troubu Mirakulos v červnu 2018 v akci za 9 990 Kč. Trouba přestala po 20 minutách péct a na displeji se mi objevilo F103. Technik mi řekl, že bohužel je trouba nefunkční a že mi jí vymění za jinou. Podepsala jsem papíry a napsala reklamaci také na reklamační oddělení Ikei. Ozvali se mi několikrát s tím, že si mám vybrat jinou troubu, jelikož tato se přestala vyrábět a úplně ta stejná trouba /stejný design i funkce/ se začala jmenovat Anratta, tak jsem si jí vybrala. Cena trouby je 11 990 Kč. Bylo mi řečeno, přestože nevím přesně kdy, nenapadlo mě si to zapsat, že mi doplatek za stejnou troubu nebudou počítat. Na reklamační lince se ozývá stále někdo jiný a tak už v tom mám chaos, že doplatek zaplatit musím. Nyní jsem dostala vyjádření i písemně. Obrátila jsem se na Českou obchodní inspekci, protože si myslím, že je to neoprávněné a že by trouba měla být stejná a čekám na vyjádření. Mám bohužel montáží od Ikei poškozenou i mikrovlnnou troubu a novou dlažbu v kuchyni. Nemám sílu se dohadovat a tak jsem si vybrala, aby měl zamítač Ikei klid jinou troubu levnější, přestože si myslím, že je to neoprávněné.


Produkt

trouba Mirakulos - výměna za troubu Anratta - zamítnuto z důvodu nesouhlasu s doplatkem


Požadované řešení

Chtěla bych odpustit doplatek a mít funkční troubu, kterou jsem si přála.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 08:15, před 6 lety

Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové totožné věci. Nelze-li vadu odstranit opravou ani dodáním nové totožné věci, neboť se již nevyrábí, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se ruší celá kupní smlouva a kupující má nárok na vrácení kupní ceny zboží. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Dle jiného zákonného režimu výměna neprobíhá, ledaže by se spotřebitelka na tom s prodávajícím prokazatelně dohodla, a tedy i na podmínkách takové výměny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 22:22, před 6 lety

Na základě žádosti společnosti stížnost znovu otevíráme a předáváme společnosti k vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2018 12:55, před 6 lety

Dobrý den, omlouváme se za způsobené potíže. Zákaznici jsme zaslali kompenzaci - doplatek za novou troubu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 13:40, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci od společnosti potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.10.2018 21:14, před 6 lety


Renata Menclová

Hodnocení: