Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamoval jsem klávesnici pro nefunkčnost kombinace kláves. Vrátili mi ji s vyjádřením:
Uvedena zavada se neprojevila. Pro spravnou funkcnost je potreba mit zapojene oba USB porty.
Je vidět, že klávesnice technika neviděla ani z dálky, neboť pro funkčnost klávesnice stačí pouze jeden USB port. (Druhý slouží jako USB prodlužka).
Reklamoval jsem klávesnici podruhé, pro nefunkčnost kombinace kláves. Vrátili mi ji s vyjádřením:
Nekteré klávesové kombinace nemusi fungovat z duvodu konstrukcniho reseni klavesnice. Nejedna se o vadu, ale o vlastnost.
Nyní změnily postoj a sami potvrzují, že kombinace kláves skutečně nefunguje! Argumentují tím, že nefunkčnost kláves není vada ale vlastnost, jenž mi znemožňuje klávesnici využívat v plné šíři a jelikož kombinace kláves jsou pro mě klíčové, tak je tato klávesnice pro mě zcela nepoužitelná.
(Je to stejný problém, jako byste si koupili monitor a na něm fungovalo pouze 16barev a CZC se hájilo tím, že to je vlastnost monitoru a ne vada).
Číslo objednávky: 4113326441
Saitek Cyborg Keyboard UK
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě záleží na tom, co bylo v popisu výrobku. Pokud by tam bylo stanoveno, že určité kombinace kláves nejsou funkční, nelze argumentovat rozporem s kupní smlouvou nebo nedodržením jakosti při převzetí. V případě, že na tento nedostatek upozorněno nebylo a je obvyklé, že kombinace kláves takto funguje, je zde předpoklad nedodržení jakosti při převzetí.
Dobrý den, pan Žáku,
protože v této problematice se příliš nevyznám, nechal jsem si celou věc vysvětlit od našich techniků.
Vámi zakoupená a reklamovaná klávesnice má podle našich popisků u produktu na http://www.czc.cz/saitek-cyborg-keyboard-uk/56402/produkt pouze částečnou podporu této funkce.
Cituji:
"Anti-Ghosting v klíčových herních místech", tam kde předpokládáme, že pro pohyb máte prsty buď na WASD nebo šipkách, takže shluk kláves v jejich okolí by měl dovolovat většinu hlavních kombinací, které se potřebují ke hraní.
I ve specifikaci výrobce je toto uvedeno. Nikdy jsme netvrdili, že klávesnice umí Vámi požadovanou funkci.
Vyjádření servisního střediska pak přímo navazuje na vlastnosti klávesnice, kdy přiloženým odkazem pouze podává vysvětlení.
Je mi líto, ale podle těchto informací je vše zcela v pořádku a klávesnice nemá právní, ani jinou vadu.
Ve své stížnosti dále uvádíte, že pro Vás je tato vlastnost klíčová, ale klávesnici jste zakoupil v září a následně reklamoval až v lednu následujícího roku, což s klíčovostí uvedené vlastnosti podle mého názoru nekoresponduje.
Klávesnici jste zakoupil prostřednictvím nákupu na dálku a měl jste tedy 14 dní na vyzkoušení, ve kterých by se jistě tato skutečnost projevila, a bylo by možné to ihned řešit.
V tuto chvíli evidujeme další podanou reklamaci na stejnou vadu, která ale s největší pravděpodobností bude vyhodnocena stejně, jako reklamace předchozí.
Mrzí mě, že Vám nemohu pomoci, ale po konzultaci s techniky a na základě vyjádření autorizovaného servisu, považuji Vaší stížnost za neoprávněnou.
Děkuji za pochopení
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Vážené CZC,
vaše popisky jsou zcela irelevantní, protože jste padělali informace o produktu. Vy budete jistě argumentovat tím, že to není padělání, ale pouze doplnění informací, ale doplnění informací, po uzavření smlouvy není doplnění ale PADĚLÁNÍ. BTW na klávesnici nefunguje ani kombinace kláves v okolí WASD, tudíž je tato klávesnice na hraní zcela nepoužitelná, Vaše informace jsou lživé! (Než jsem si klávesnici koupil, tak jsem přečetl několik recenzí, ale v žádné nebyl tento nedostatek popsán.)
Dále jak už jsem psal na Vašem webu, já klávesnici nekupoval u výrobce, ale u prodejce (shodou okolností CZC), tudíž je klíčová specifikace prodejce a co prodejce neuvede, tak to je problém. (Přece když si budete kupovat telefon, tak taky nebudete v továrně zjišťovat co telefon umí. Hlavně o výrobci nic nevíte, to zjistíte, až si na telefonu přečtete "Made in China"!) Máte pravdu v tom, že jste nikdy nic o kombinacích kláves neuvedly, proto kombinace kláves MUSÍ fungovat, když neříkáte nic o tom, že by nemusely fungovat!
Jak jste mohli mít vyjádření servisního střediska (alias vašeho dodavatele), který mě kontaktoval teprve minulý týden a spor už se vleče tři měsíce, to asi UMÍTE CESTOVAT V ČASE! Nehledě na to, že já s Vámi komunikuji česky, proto po Vás taky požaduji, abyste se mnou komunikovaly česky a neodkazovaly se na nějaké cizí zahraniční stránky nepsané v českém jazyce (neboť informace o produktech se hledají na Vašich stránkách nebo je máte úplně na nic)! Taky byste mi nic nerozuměli, kdybych Vám psal čínsky. BTW Váš dodavatel mi říkal, že CZC mu neposkytlo absolutně ŽÁDNÉ INFORMACE o klávesách které nefungují, přitom já jsem tyto informace CZC poskytl, to je vidět, Váš naprosto NEPROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP ke všem zúčastněným stranám! Dále, že CZC skutečně začne něco řešit s techniky, teprve až když si zákazník opakovaně stěžuje a metodu na zbavení se zákazníka je potřeba nahradit nečím jiným!
Podle Vás je v pořádku padělání informací a používání nekalých obchodních praktik? To je u Vás v pořádku zamlčet některé informace, které jsou zásadní pro rozhodování spotřebitele a lhaní o funkcích klávesnice?
Klávesnici jsem koupil v září a v lednu reklamoval, to je pravda, ale už nevíte, že čtvrt roku ležela klávesnice zabalená jako Vánoční dárek a používat se začala až po Vánocích (nejsem jeden z těch lidí, kteří začnou shánět dárky až čtyřiadvacátého prosince). Nějaký čas jsem potřeboval na to, abych zjistil, že něco není v pořádku, a že je na vině klávesnice a ne má strana. Proto byla reklamována až s takovým časovým odstupem v lednu. Pokud Vám Vadí, že jsem u Vás nakupoval dárky na Vánoce, tak nebudu, však konkurence je velká, např.: Alza to jistí!
Klávesnici jsem koupil na dálku jak zde píšete, to je pravda, ale měl jsem zato, že CZC je kvalitní obchod a klávesnice taky, když byla tak nehorázně drahá a ne za stovku (bohužel není klávesnice i CZC, spletl jsem se). Byl jsem u CZC už nějakou dobu, a zatím jsem BYL vždy spokojený. Neměl jsem tedy důvod hledat chyby v něčem, v čem by žádné chyby být neměly, to bych si to ale vůbec nekupoval. Nehledě na to, že rozbalování Vánočního dárku by celkem šlo, ale opět ho zabalit do neporušených zatavených fólií, aby vypadal jako nový, a ne jako nějaký bazarový, tak to je důvod. A stejně, kdybych ho rozbalil, tak bych na to nemusel v časovém rozmezí čtrnácti dní přijít, neboť bych musel vyloučit všechny ostatní faktory, které by mohly porušovat funkčnost!
Vy se divíte, že někdo další reklamuje stejnou věc na stejnou chybu? To přeci nemůže být náhoda. To Vás to tak baví, dělat další nespokojené zákazníky, vyřizovat reklamace a mastit si tak nepoctivě kapsu? Kdybych na Vašem webu neupozornil na nepoužitelnost klávesnice, tak byste těch reklamací měli daleko více, neboť už tehdy tam byl další Váš potenciální zákazník (ani bych se moc nedivil, kdybyste smazali můj příspěvek na vašem webu, protože Vám kazí prodej, což je dobře, neboť máte ještě tu drzost, něco takového nekvalitního prodávat).
Taktéž mě mrzí, že to nevidíte i z pohledu zákazníka, který si zaplatil za něco, co nemůže v žádném případě vůbec používat v žádném směru. Nejprve Vaši technici se tváří, jako že všechny kombinace kláves fungují korektně (viz první reklamce), a následně změní postoj (viz druhá reklamce)! Přitom všechny potřebné informace od vašeho dodavatele máte (oni), jak pořád tvrdíte. Opět jen další důkaz toho, jak měníte postoj, tak jak se Vám to zrovna hodí do karet.
Tímto prosím o vyjádření dTest na přiložené soubory (jeden je stažený manuál z internetu, neboť CZC na svých stránkách není schopno manuály umístit a další dva obrázky zachycují informace na stránkách CZC, než je CZC začalo upravovat pro své potřeby), zdali našlo informaci o tom, že kombinace kláves u klávesnice nefungují.
Zároveň musím pochválit web dTestu, neboť ke komentářům lze vkládat přílohy. Ve srovnáním s webem CZC, je CZC úplný mrzák v tomhle směru.
Žák
Pokud při koupi nebyl tento nedostatek popsán je nyní nejzásadnějším, zda je tato funkce kláves obvyklá či ne. Pokud se jedná o klávesnici, kde ze zkušenosti s obdobnými výrobky lze dovodit, že kombinace kláves funguje, mělo by být na její nefunkčnost, i když je to z výroby upozorněno. Pokud jde o vlastnost výjimečnějšího charakteru, není prodejce povinný upozornit, že jí nemá.
V tomto případě by bylo vhodné, aby se k případu vyjádřil i jiný nezávislý odborník, který by posoudil nikoli vady klávesnice, ale obvyklé vlastnosti, které by se odvíjely od ceny, typu, účelu, který byl v popisu uveden atd.
Dobrý den, pane Žáku,
zcela se ztotožňuji s vyjádřením dTestu ohledně posouzení celé věci nezávislým odborníkem. Jakmile jej budete mít k dispozici prosím kontaktujte mě, abychom mohli celou záležitost dořešit. Nikdo není neomylný a stejně jako kdokoli jiný, se může zmýlit i společnost CZC.cz. Rádi ale chybu na základě znaleckého posudku napravíme.
Prozatím ale stále platí naše stávající vyjádření.
S pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz