Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#25943Reklamace notebooku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2018, před 6 lety

Miroslav Vele

Znění stížnosti

Uplatňoval jsem celkem 5 x reklamaci , 3x jsem podával návrh na odstoupení od smlouvy. Ani v jednom případě na odstoupení od smlouvy nereagovali. Po páté reklamaci mi přislíbili vrácení peněz což také se stalo avšak ještě před vrácením jsem byl přinucen podat šestou reklamaci. Teprve pak mně byly peníze vráceny


Produkt

Ntb Lenovo Idea Pad320 v ceně 15967 Kč zakoupený u prodejce Elektronix Jablonec nad Nisou dne 15.3.2018, poslední reklamace uplatněna dne 23.8.2018- Ntb. byl téměř po celou dobu v reklamaci


Požadované řešení

Prověřit postup prodejce a reklamačního oddělení a vyvodit vůči nim postih tak, aby napříště reklamace vyřizovali dle zákona


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 07:00, před 6 lety

Odstoupit od smlouvy je možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele (nekalé praktiky při vyřizování reklamací), se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 23:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.