Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#25948Podvrh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 minut 48 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2018, před 6 lety

Zdeněk Rosa

Znění stížnosti

Jsem u T-mobile pres 20let.Mam tarif klasik 349Kc.Dne23.8.me zavolal oprator apredstavil seT-mobile a nabydlme tarifS za 349Kc mesicne a byl hovor nahravan i na to jsem byl upozornen.Za 4dny jsem volal operatora sveho T-mobile a ptam se na tarifS abylo me receno,ze ho mam nastaveny na 499Kc.Hned jsem tarifS zrusil a dal jsem si opet tarif Klasik za 349Kc.Operator slusne vystupovani vsechna cest.Nez jsem si menil tarify tak jsem mel 140minut volani.Hodnotici obdobi man pateho a sesteho.Na zbytek obdobi jsem dostal 30 minut,coz je malo a ja prisel o 110minut volani.Jak mam poznat ze to neni clovek od T-mobile,kdyz se tak predtavil a hovor byl nahravan a nic neni nahraneho.Vzdy jsem mel 200 minut volani na zacatku,protoze se me
prevedlo z minuleho obdobi.Nikdy jsem nemel problem s T-mobilem. Kdyby me oprator nevolal,nikdy bych tarif nemenil.


Požadované řešení

Chtel bych poprosit spolecnost T- mobile o navraceni 100minut volani o ktere jsem prisel.Chtel bych to pridat do nasledujiciho obdobi.DEkuji za pochopeni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 08:24, před 6 lety

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.