Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den, žádáme o zrušení zasílání léků
tatínek je starší člověk, nedopatřením telefonicky souhlasil se zasíláním,2x zásilku odmítl a zaslal zpět
kod 21069092CZ
jméno Koudelka Antonín
zrušení zasílání ,nezasílat,děkujeme
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Dobrý den,
pokud pan Koudelka zásilky nechtěl, měl ihned zavolat na zákaznické oddělení, kde by se zasílání zrušilo a nic bychom neposílali. Vzhledem k tomu, že se nám druhá zásilka vrátila až 28. 8. 2018, byla dne 19. 8. 2018 odeslána další pravidelná zásilka, pokud o ní nemáte zájem, vraťte nám ji prosím zpět na naši adresu: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Pravidelné zasílání je zrušené, jakmile se nám vrátí poslední zásilka s VS 8999966004 bude vše v pořádku.
Pro tyto běžné zákaznické požadavky prosíme příště kontaktujte rovnou zákaznický servis a nikoliv dTest.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
dobrý den, a souhlasíme se zrušením, již jsme zboží vrátili ,doporučeně zpět,
děkujeme Koudelka
Dobrý den,
potvrzujeme, že k dnešnímu dni na zákaznickém účtu pana Antonína Koudelky neevidujeme žádnou pohledávku a jeho údaje jsou vymazány z aktivní zákaznické databáze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.