Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prijde mi to jako hyenysmus a okradani lidi.Zadosti o odklad dodrzeni terminu nerespektujete,mou plnou moc overenou taky prehlizite.Jenom dokola zasilate pokuty.Veskere overene doklady mohu dolozit. BESIKOVA Eliska
úvěr na vozidlo
Žádám o reseni situace.Bud poskytnuti finacni hotovosti na opravu vozidla 30tis kc,kdy zaroven mohu po oprave vozidlo prepsat na evidenci vozidel,ze by,se mi castka pripocetla k celkovemu uveru,kdy bych splacela,dal podle kalendare..Nebo prijmout mou plnou moc,kterou jsem vam zasilala aaby jste vy,udelali prepis vozidla,kdyja si zatim budu muset zase pujcit na opravu.Poté by jste mi prefakturovali naklady za provedeni prepisu.(zduraznuji,ze nejdrive chci vedet predem částku)Dale,respektovat mou situaci a neudelovat pokuty dokud se muj problem nevyresi.Jelikož,spolecnos Aaa reklamaci neuznalo.toť vše děkuji Besikova Eliska
|
Tweet |
Žádá-li společnost po spotřebitelce zaplacení smluvní pokuty, musí v případě soudního sporu prokázat, že smluvní pokuta byla platně sjednána a že spotřebitelku o smluvní pokutě před uzavřením smlouvy řádně informovala. Společnost také nemůže žádat úhradu smluvní pokuty za prodlení, které společnost sama způsobila.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, má možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi zprostředkovatelem a spotřebitelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.