Společnost


ESSOX s.r.o.
finanční služby

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25951Pokuty a poplatky za nerespektovani zapisu VTP

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2018, před 6 lety

Lucie Besikova

Znění stížnosti

Prijde mi to jako hyenysmus a okradani lidi.Zadosti o odklad dodrzeni terminu nerespektujete,mou plnou moc overenou taky prehlizite.Jenom dokola zasilate pokuty.Veskere overene doklady mohu dolozit. BESIKOVA Eliska


Produkt

úvěr na vozidlo


Požadované řešení

Žádám o reseni situace.Bud poskytnuti finacni hotovosti na opravu vozidla 30tis kc,kdy zaroven mohu po oprave vozidlo prepsat na evidenci vozidel,ze by,se mi castka pripocetla k celkovemu uveru,kdy bych splacela,dal podle kalendare..Nebo prijmout mou plnou moc,kterou jsem vam zasilala aaby jste vy,udelali prepis vozidla,kdyja si zatim budu muset zase pujcit na opravu.Poté by jste mi prefakturovali naklady za provedeni prepisu.(zduraznuji,ze nejdrive chci vedet predem částku)Dale,respektovat mou situaci a neudelovat pokuty dokud se muj problem nevyresi.Jelikož,spolecnos Aaa reklamaci neuznalo.toť vše děkuji Besikova Eliska


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 11:03, před 6 lety

Žádá-li společnost po spotřebitelce zaplacení smluvní pokuty, musí v případě soudního sporu prokázat, že smluvní pokuta byla platně sjednána a že spotřebitelku o smluvní pokutě před uzavřením smlouvy řádně informovala. Společnost také nemůže žádat úhradu smluvní pokuty za prodlení, které společnost sama způsobila.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, má možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi zprostředkovatelem a spotřebitelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 11:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.