Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.8.2018 jsme ve společnosti AUTO-DISKONT s.r.o. (B firma AAA pro starší vozy 10let) zakoupili ojety vůz FORD S-MAX 2.0 TDCi 103KW r.v. 2008 za 150 999,- Během cesty domů jsme přišli na to, že je pravděpodobně spojka po smrti, řekli jsme si dobře to auto má bez mála 200 000 km vyměníme ji. Domu z Prahy jsme to měli cca 250km bydlíme u Šumperku. Domu jsem dojel bez problému až na zmiňovanou spojku. Druhý den ráno tedy nějakých 12 hodin po zakoupení vozu a ujetých 250km, vůz nešel nastartovat až na asi 10 pokus, s tím že se objevila kontrolka závady motoru, a aby nechybělo něchladila klimatizace, ihned jsme tedy vyrazili do servisu abychom pomocí diagnostiky zjistili o co se jedná, k našemu nechtěnému úžasu na technika vyskočili 4 závady a to, porucha turbodmychadla, porucha AGR ventilu, porucha alternátoru a porucha na klimatizaci. Po nacenění v servise oprava za 70 000,- Auto jsme tedy vzali a odvezli do nejbližších A-ček. (Olomouc) Po tříhodinovém hledání řešení byla sepsána reklamace. Na výše zmíněné.
Skryté závady
Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz
Výměna vozidla
Oprava závad
|
Tweet |
Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Argumentuje-li autobazar tím, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí spotřebitel na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce jinak neprokázal, že spotřebitel o vadě věděl. Pokud autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou a toto jeho rozhodnutí je konečné, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou kupní smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Hamane,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, Auto Diskont
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
nakonec se povedlo automobil vrátit, nikoli však díky uznané reklamaci ze strany prodávajícího, ale díky naší paní právničce, která našla několik závažných chyb v kupní smlouvě. O niž byla vyrozuměna strana prodávajícího, který reagoval tím, že nabídl smlouvu o narovnání (vracení vozidla a peněz) nebo jeho výměnu za jiné. Vozidlo jsme tedy vrátili, peníze byli do koruny vyplaceny zpět... A o firmách Auto-Diskont a AAA Auto již nechci do smrti slyšet. Pokud mohu doporučit, buďte maximálně obezřetní při jednání s těmito odborníky, neříkám že vždy, ale častokráte nejednají s tím nejlepším úmyslem.
Děkujeme spotřebiteli za vyjádření a na jeho základě stížnost uzavíráme.
Hodnocení: