Společnost


AUTO DISKONT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

37%
63%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#25952FORD S-MAX 2008

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2018, před 6 lety

Jan Haman

Znění stížnosti

Dne 28.8.2018 jsme ve společnosti AUTO-DISKONT s.r.o. (B firma AAA pro starší vozy 10let) zakoupili ojety vůz FORD S-MAX 2.0 TDCi 103KW r.v. 2008 za 150 999,- Během cesty domů jsme přišli na to, že je pravděpodobně spojka po smrti, řekli jsme si dobře to auto má bez mála 200 000 km vyměníme ji. Domu z Prahy jsme to měli cca 250km bydlíme u Šumperku. Domu jsem dojel bez problému až na zmiňovanou spojku. Druhý den ráno tedy nějakých 12 hodin po zakoupení vozu a ujetých 250km, vůz nešel nastartovat až na asi 10 pokus, s tím že se objevila kontrolka závady motoru, a aby nechybělo něchladila klimatizace, ihned jsme tedy vyrazili do servisu abychom pomocí diagnostiky zjistili o co se jedná, k našemu nechtěnému úžasu na technika vyskočili 4 závady a to, porucha turbodmychadla, porucha AGR ventilu, porucha alternátoru a porucha na klimatizaci. Po nacenění v servise oprava za 70 000,- Auto jsme tedy vzali a odvezli do nejbližších A-ček. (Olomouc) Po tříhodinovém hledání řešení byla sepsána reklamace. Na výše zmíněné.


Produkt

Skryté závady


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz
Výměna vozidla
Oprava závad


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 11:48, před 6 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Argumentuje-li autobazar tím, že spotřebitel před koupí o vadě věděl, musí spotřebitel na základě smlouvy prokázat, že ve smlouvě uvedená vada zmíněna není a že prodejce jinak neprokázal, že spotřebitel o vadě věděl. Pokud autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou a toto jeho rozhodnutí je konečné, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou kupní smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2018 15:14, před 6 lety

Vážený pane Hamane,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, Auto Diskont

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 09:41, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2018 09:52, před 6 lety


Jan Haman

Dobrý den,

nakonec se povedlo automobil vrátit, nikoli však díky uznané reklamaci ze strany prodávajícího, ale díky naší paní právničce, která našla několik závažných chyb v kupní smlouvě. O niž byla vyrozuměna strana prodávajícího, který reagoval tím, že nabídl smlouvu o narovnání (vracení vozidla a peněz) nebo jeho výměnu za jiné. Vozidlo jsme tedy vrátili, peníze byli do koruny vyplaceny zpět... A o firmách Auto-Diskont a AAA Auto již nechci do smrti slyšet. Pokud mohu doporučit, buďte maximálně obezřetní při jednání s těmito odborníky, neříkám že vždy, ale častokráte nejednají s tím nejlepším úmyslem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 10:02, před 6 lety

Děkujeme spotřebiteli za vyjádření a na jeho základě stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.10.2018 10:02, před 6 lety


Jan Haman

Hodnocení: