Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednávku č. 103301669 jsme zaslali dne 01.08.2018. Mrazák Bosch GSN58VW30 byl dodán až po několika urgencích dne 09.08.2018. Byl však nefunkční ( nemrazil na požadovanou teplotu, v důsledku čehož se neustále spouštěl zvukový alarm ). Reklamce ze dne 22.08.2018 má č. 2600465741. V rámci jejího vyřízení je nutný svoz. Osoby, které vyřizují reklamaci ( viz mailová a telefonická komunikace ), však nemají nejmenší ponětí o předmětu reklamace, který váží více jak 100 kg. Neustále nás přesvědčují, že je naší údajnou povinností podílet se fyzicky při nakládce reklamovaného zboží. Toto však kategoricky odmítáme. Zaplatili jsme si manipulaci při nákupu, a zcela logicky požadujeme totéž při odvozu. Nadále trváme na urychleném odvozu reklamovaného mrazáku ( nakládku nechť zajistí MALL na svůj účet ) a na urychleném vrácení peněz.
Mrazák Bosch GSN58VW30
Urychlený odvoz bez nutnosti podílet se fyzicky na nakládce zboží. Vrácení peněz na účet č. 2800549746/2010.
|
Tweet |
Pro uplatnění reklamace vady na věci, se kterou se obtížně manipuluje, není nutné, aby spotřebitel zajistil přepravu věci do provozovny prodávajícího. Postačí, pokud se prodávající se spotřebitelem domluví na jiném způsobu, na základě kterého bude možné rozhodnout o oprávněnosti reklamace, např. na základě fotografií, videa natočeného spotřebitelem, prohlídky servisním technikem v místě bydliště spotřebitele apod.
Pokud bylo o reklamaci rozhodnuto jako o oprávněné, a spotřebitel zvolil jako způsob nápravy odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu vadnou věc. Nevyhovuje-li spotřebitelovi prodávajícím nabízený způsob přepravy vadného zboží, může si spotřebitel zajistit přepravu vadného zboží zpět k prodávajícímu na vlastní náklady a následně tyto náklady vymáhat po prodávajícím jako účelně vynaložené náklady spojené s reklamací.
Byla-li spotřebitelovi dodána vadná věc, porušil prodávající svou smluvní povinnost. Prodávající v takovém případě nese odpovědnost za škodu, která byla v souvislosti s tímto porušením smluvní povinnosti spotřebitelovi způsobena.
Vážená paní Komorová,
je mi velice líto, že jste se setkala s těmito nepříjemnostmi se zakoupeným výrobkem.
U objednávky eviduji, že jste se již s kolegy domluvila na svozu zboží zpět k nám a jakmile jej obdržíme a bude zásilka zpracována, zajistíme Vám obratem odeslání platby.
Peníze byste měla na svém účtu evidovat v následujících dnech a o této skutečnosti Vás budeme informovat emailem, ve kterém obdržíte dobropis.
Ještě jednou se Vám omlouvám a děkuji za Vaše strpení.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.