Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
28.7.2018 jsem si na zkoušku zřídila účet s prémiovým členstvím na 1 měsíc za 156Kč. Kolem 20.8.2018 jsem se snažila účet zrušit, přičemž mi neustále naskakovala hláška, že mohu deaktivovat účet až po té, co si zruším prémiové členství.
Ohledně zrušení jsem se na svém profilu dočetla, že spravovat ho můžu přes skupinu "Nastavení". Nicméně v tomto nastavení - v záložce Správa mého Prémiového členství - bylo pouze uvedeno toto:
"Prémiový člen, 1 měsíc členství
Členství jste zakoupili dne 28.7.2018......Přístup k nastavení účtu budete mít v momentě, kdy bude Vaše platba zpracována.
Nešlo tedy dle instrukcí (které mi dokonce i zákaznický servis be2 popsal do e-mailu dne 29.8.2018) zrušit.
Zaslala jsem proto výpověď e-mailem s tím, že dnes přišla odpověď, že mi členství končí Až k 28.11.2018 a na účtě si společnost, bez jakéhokoliv upozornění na prolongaci, zablokovala 2.247Kč.
Ihned jsem nechala platební kartu zablokovat a jakmile peníze odejdou z účtu, půjdu reklamovat do banky (dle info od ostatních podvedených i banky samotné, snad nebude problém, aby mi částku vrátili zpět na účet).
Má otázka nicméně zní, jak postupovat, pokud přijde upomínka na nezaplacení částky 2.247Kč (dle diskuze je evidentní, že upomínka přijde...). Jak reagovat na takovouto upomínku?
Závěrem - účet již má kompletně deaktivovaný a NIKOMU nedoporučuji, aby služby be2 využíval.
Děkuji za odpověď,
LD
Vrácení částky 2.247Kč a nezasílání upomínek
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost nevyužila možnosti na podanou stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.