Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V pondělí 27.8.2018 byla dokončena oprava našeho vozu, jako poškozený jsem měla nárok od pojišťovny viníka na náhradní vozidlo po dobu opravy našeho vozidla. 27.8. kdy na ČSOB obdržely veškeré podklady ze servisu o dokončené opravě, vydali pokyn k odebrání náhradního vozu neodeslali však do servisu potvrzovací dopis, aby mi mohlo být opravené vozidlo vydáno. Od 28.8. kdy jsem náhradní vůz předala zpět smluvní půjčovně pojišťovny jsem tedy bez jakékoli pomoci. Přes několikanásobné urgence a prosby mi nebylo nijak vyhověno.
č. škoní události 2184021968
Urgentní navrácení našeho vozidla k užívání.
|
Tweet |
Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost, mohla by spotřebitelka žádat náhradu škody, která jí v souvislosti s porušením smlouvy ze strany společnosti vznikla (např. úhrada nákladů souvisejících s vypůjčením náhradního vozidla). Spotřebitelka musí v takovém případě prokázat, že jí vznikla škoda, a že tato škoda vznikla v příčinné souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.