Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25961Vydirání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2018, před 6 lety

Pavel Grund

Znění stížnosti

toto mi dnes poslali na mail:

Opět se snaží mě vydírat a abych zapaltil atd. na koho se mám obrátit?

tentokrát to poslali v němčině, nikoliv ve špatném překladu do češtiny





kolekce@auerwittethiel.com

Komu:
ramstein04@seznam.cz

Aktenzeichen: 31118160600; dateyard AG ./. Pavel Grund
Dear Sir Grund,

Our client is complaining about the outstanding payment, and is demanding that we now obtain
an order to pay and enforcement order against you and institute compulsory execution.

You had ample opportunity to settle the matter out of court, to settle the claim in monthly
instalments or to discuss a partial reduction of the claim with us. You have allowed all these
opportunities to pass to no avail. We shall now have to comply with our client's urgent demand to
enforce the claim in court.

On behalf of and with power of attorney from our client we set you herewith a preclusive time limit
of up to and including

13.09.2018

to settle the claim in the amount of 142,85 EUR

You must contact us urgently and settle the claim at least in instalments, as the further
solicitors' fees, court and bailiff costs you will now incur will clearly exceed the amount of
asserted.

Insofar as the currently owed amount is transferred entirely and on time, we can confirm you that
the contract is ended and no further claims brought against you.

Yours sincerely,


Auer Witte Thiel
Solicitors
Bayerstraße 27
D-80335 München
Mail: collection@auerwittethiel.com
Telefax: +49 (0)89/ 59 06 83 145


Bank details for the transfer

Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFFXXX


Produkt

jenjednanoc


Požadované řešení

zrušit požadavek na zaplacení a vymazání, mých osobních údaju


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 10:00, před 6 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti.

Pokud však spotřebitel uzavřel se společností smlouvu o poskytování placených služeb, pak je nutné takovou smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 21:49, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.