Společnost


FD SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25964Reklamace tepláků ADIDAS 3STRIPED PANTS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2018, před 6 lety

Daniel Markalaus

Znění stížnosti

Dne 28.08.2018 dorazili do společnosti tepláky, které jsem reklamoval z důvodu vybledlosti u pasu, celkovou vybledlost, tepláky nejsou černé. Reklamace byla přijata 28.08.2018 ve 14:09, 28.08.2018 ve 14:34 byla reklamace zamítnuta, odůvodnění:

"Dobrý den,

na Vámi reklamovaných pánských tepláků 3STRIPED PANT BR2147 ve velikosti S nebyla zjištěna žádná výrobní vada.

Z výše uvedeného důvodu se reklamace zamítá."

Dále v e-mailu stálo:

"Zboží si můžete vyzvednout na naší prodejně nebo Vám jej můžeme zaslat. V případě zaslání hradí náklady na přepravu zákazník. Níže Vám zasíláme přehled možných doprav. Při platbě na dobírku se k ceně připočítává 30,- Kč a při platbě bankovním převodem 0,- Kč.

Geis (Kurýrní služba) - 69 Kč

Česká pošta (Balík do ruky) - 89 Kč

Česká pošta (Balík na poštu) - 89 Kč

Prosíme Vás tedy o informaci, zda si zboží vyzvednete nebo jej budete chtít zaslat.

S přáním hezkého dne,

Petra Handreichová
FDsport.cz"

Dle mého není ze zákona možné žádat po mne zaplacení poštovného zpět, jelikož na uplatnění reklamace mám ze zákona nárok a to kolikrát chci viz. a základě rozhodnutí Nejvyššího správního soudu ze dne 22.3.2006, č. j. 3 As 60/2005-73, není prodávající provozující internetový obchod oprávněn požadovat po spotřebiteli náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží zpět, a to ani v případě, že jde o neuznanou reklamaci.

S platbou za vratku nesouhlasím, ale zaplatím, protože chci tepláky zaslat soudnímu znalci, také se chci obrátit na ČOI za neoprávněné žádání o zaplacení zpětného poštovného. Nyní společnost nereaguje. Děkuji za pomoc.


Produkt

Tepláky Adidas v hodnotě cca 1500,- Kč.


Požadované řešení

Vyřešení situace, uvědomnění společnosti v protizákonném jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2018 09:57, před 6 lety

V případě neuznané reklamace nelze účtovat spotřebiteli poplatky s tím spojené (za diagnostiku, poštovné apod.). To vyplývá mj. z judikatury Nejvyššího správního soudu - např. z rozhodnutí sp. zn. 9 As 8/2011 nebo 3 As 60/2005.

Prodávající má povinnost správně informovat spotřebitele o právech z vadného plnění. Pokud zpoplatňuje zamítnutou reklamaci, může spotřebitel kontaktovat Českou obchodní inspekci, která je oprávněna uložit pokutu za porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2018 23:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.