Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#25966Storno objednávky a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2018, před 6 lety

Kateřina Kohútová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 13.6.2018 jsem si objednala na internetových stránkách pro-android.cz telefon Xiaomi Redmi 4x 3/32 GB GLOBAL, celkem za 2999 kč. Objednávku jsem zaplatila převodem a následně mi došel email, že byla platba přijata.
V období od 9.7. do 24.7 jsem se s prodávajícím snažila domluvit kdy mi telefon dorazí a v jakém stavu se objednávka č.120142 nachází. Během této komunikace mi pan O. odpověděl, že zboží je z velkoskladu a dodací lhůta je do 20ti pracovních dnů, tato ovšem nebyla dodržena a i přes několikero šancím k nápravám telefon nebyl doručen. Finálně jsme se dohodli, že pokud zboží nedorazí do 24.7.2018 tak stornuji objednávku a platba bude vrácena. Zboží opět nedorazilo, tudíž jsem stornovala dne 24.7. objednávku. Na to mi bylo odepsáno že stornování potvrzují a požadují číslo účtu na který mají peníze odeslat. Číslo jsem jim poslala kde mi bylo odpovězeno, že mi peníze pošlou. Dnes je 30.8. a po několika vyměněných emailech s urgencemi o platbu doposud nebyla platba vrácena a nyní pan O. už se neozývá. Obracím se tedy na Vás s prosbou o vyřešení této situace.

Mnohokrát děkuji.

Kohútová


Produkt

Xiaomi Redmi 4x 3/32 GB GLOBAL


Požadované řešení

Žádám o vrácení platby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2018 20:42, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 22:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.