Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
touto cestou podávam sťažnosť na stránku BE2, kde som si zaplatil 30.8.2018 prémiové členstvo na 6 mesiacov, na základe mailu od spoločnosti, kde som dostal vyhodnú ponuku a malo mi byť stiahnutá suma 5 €.
Z účtu odišla suma 119,4 €.
Nebol som vôbec informovaný o poplatkoch.
Chcem využiť podľa Obchodného zákonníka odstúpenie od zmluvy, ruším súhlas na spracovanie mojich osobných údajov a jeho poskytovanie tretím stranám a žiadam o vrátenie neoprávnene zúčtovanej platby.
Výpoveď VIP členstva, zrušenie prístupu som zaslal mailovou fornou 30.8.2018 a v prípade potreby zašlem aj písomnou formou aj keď tento vzťah bol založený prostredníctvom internetu bez môjho písomného súhlasu.
Zatiaľ som bez odpovede. Poprosím Vás a pomoc zrušiť členstvo a zároveň aj účet na stránke be2. Ďakujem, Richard
zoznamovacia stránka
Výpoveď VIP členstva, zrušenie prístupu na stránku a výmaz osobných údajov, vrátenie zúčtovanej platby
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177661530
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 119.40 EUR ke dni 03.09.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Ohledně smazání svého profilu jste byl již kontaktován.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý deň, celý stiahnutý registračný poplatok bol vrátený. Doriešené k spokojnosti.
Ďakujem veľmi pekne za spoluprácu.
S úctou
Richard Krajňák
ID: 177661530
Dobrý den.
Děkujeme za zpětnou vazbu.
Stížnost uzavíráme na základě výše uvedené skutečnosti, že se věc podařilo vyřešit smírnou cestou.