Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 23.7.2018 jsem Vám zaslal k reklamaci zboží -hodinky Smart Watch k88h(hodinky černé-ocelové).
faktura č.11008699.do dnešního dne jsem neobdržel jakoukoli odpověď.
požaduji opravu či výměnu zboží
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Podnikatel má povinnost vydat spotřebiteli písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu, za který mu hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Dobrý den,
prosíme o zaslání podacího čísla balíčku, kterým jste reklamaci zasílal zpět.
Děkujeme
Hodnocení: