Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránkách "https://vvoucher.net" (na začátku adresy jsou dvě jednoduchá v, ne dvojité w)jsem vytvořil objednávku na zboží a odsouhlasil obchodní podmínky (jednalo se o notebook).
Po přechodu k pokladně mi byla nabídnuta úhrada pouze ve virtuální měně, ačkoli nabídka zboží byla v Kč. Virtuální měnou nedisponuji, proto jsem stránku opustil. Od té doby mi už jen stále chodí vyhrůžné maily požadující uhrazení objednávky a dalších sankcí popsaných v jejich hanebných obchodních podmínkách a hrozby exekucí a zápisem do registru dlužníků.Přiznám se, že nevím co mám dělat, na adresu sídla této firmy jsem po třech dnech zaslal doporučeně dopis s požadavkem o odstoupení od smlouvy (objednávky),rovněž mail na jejich adresu, maily dál chodily.Prosím radu, popřípadě prověření společnosti.
Děkuji s pozdravem Janík, Václavovice.
objednával jsem notebook Asus F556UB-DM026T
Prosím o radu jak se mohu bránit, případně prověření stránek a obchdních podmínek společnosti.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet teprve od převzetí zboží, spotřebitel ale může od smlouvy odstoupit i před jeho převzetím). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku. Pokud spotřebitel zboží nepřevzal, má prodávající právo žádat úplatu za uskladnění věci. Nebyla-li ujednána výše této úplaty, platí za ujednanou výše obvyklá.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.