Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25982Balík 40651443573 nedoručen na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2018, před 6 lety

Pavel Velich

Znění stížnosti

Nebyl doručen balíček na moji adresu do Starého Plzence, přestože jsem obdržel SMS od doručujícího řidiče s tím, že ve stanovených hodinách bude balíček doručen. Zařídil jsem si volno v práci, řidič PPL vůbec nepřijel a jako vrchol ignorance zákazníka mi od PPL přišla SMS zpráva, že můj balíček byl doručen do Parcel shopu v 5 km vzdálených Šťáhlavech, kde si ho mohu vyzvednout. Takže jsem si musel udělat 10 km výlet do Parcel shopu abych abych dostal balík u kterého jsem si zaplatil doručení na moji adresu. Příště mi třeba PPL flákne balík do Parcel shopu v Praze "abych to neměl tak blízko".
Je to již poněkolikáté problém s doručováním u PPL. Vyhozené peníze za jejich služby a vy máte vícenáklady a ztracený čas s hledáním zásilky. Urgovat po telefonu je bez významu, jen výmluvy nebo rovnou lhaní.


Produkt

zásilka 40651443573


Požadované řešení

Nepoužívat PPL, nespolehlivé služby, nedoručují zásliky, nekorektní lháři.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2018 14:14, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 13:26, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.