Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Nebyl doručen balíček na moji adresu do Starého Plzence, přestože jsem obdržel SMS od doručujícího řidiče s tím, že ve stanovených hodinách bude balíček doručen. Zařídil jsem si volno v práci, řidič PPL vůbec nepřijel a jako vrchol ignorance zákazníka mi od PPL přišla SMS zpráva, že můj balíček byl doručen do Parcel shopu v 5 km vzdálených Šťáhlavech, kde si ho mohu vyzvednout. Takže jsem si musel udělat 10 km výlet do Parcel shopu abych abych dostal balík u kterého jsem si zaplatil doručení na moji adresu. Příště mi třeba PPL flákne balík do Parcel shopu v Praze "abych to neměl tak blízko".
Je to již poněkolikáté problém s doručováním u PPL. Vyhozené peníze za jejich služby a vy máte vícenáklady a ztracený čas s hledáním zásilky. Urgovat po telefonu je bez významu, jen výmluvy nebo rovnou lhaní.
zásilka 40651443573
Nepoužívat PPL, nespolehlivé služby, nedoručují zásliky, nekorektní lháři.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.