Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 29.4.2018 mi rodiče jako dárek zakoupili kolo Olpran Bomber disc 26, přičemž můj otec ho pouze složil do funkčního stavu (nezdálo se, že by kolo bylo vadné) a 5.8.2018 mi ho slavnostně předali. Jedinou vadou, se kterou byli seznámeni , bylo lehké poškrábání rámu. Jinak na funkčnosti tato závada neměla mít vliv. Jak bylo uvedené pod výrobkem při zakoupení.
Měřím 173cm a vážím 63kg. Po první jízdě (7.8.2018) , ujela jsem zhruba 20km jsem ale utrpěla šok.
Přední kolo do osmičky. Kotouč od přední brzdy prohnutý a zohybaný, přední kolo tak samovolně přibržďovalo a i přes to, že jsem měla sluchátka v uších šíleným způsobem vrzalo.
Při přehození na přední přehazovačce na převod 3-největší (nejtěžší) a vzadu na nejmenší (nejtěžší) spadl pokaždé řetěz.
8.8.18 ráno jsem telefonovala se společností mall.cz, která mne odkázala na autorizovaný servis. Po telefonátu se společností Olpran jsem byla odkázána na společnost Mall.cz. Z Příbrami jsem tak odvezla kolo na Nové Butovice, kde mé kolo přijali k reklamaci. Požadovala jsem vrácení pěněz za kolo z důvodu špatné kvality, nedůvěry k výrobku v rámci 6ti měsíců.
Dnes tj.31.8.18 jsem dostala informaci do emailu, že mé kolo je odesíláno zpět na adresu, reklamace vyřízená - ZAMÍTNUTÁ, pro nevhodnou manipulaci s tímto výrobkem.
A já bych ráda věděla, jak jsem s tímto výrobkem mohla za 20km nevhodně zacházet, když jsem si na něj sedla a šlapala na něj a upozorňuji se svou vahou 63kg.
Evidentně tato závada nebyla způsobena mou vinou a tak reklamace měla být uznaná. Pán který v Mall kolo přebíral do reklamace sám říkal, že toto ještě neviděl.
Můžete mi poradit, jak dále postupovat ?
Děkuji Vám předem za pomoc
Šrámková Eliška
Olpran Bomber disc 26, pánské, červené
Odstoupení od kupní smlouvy v rámci 6ti měsíců, vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelkou a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitelka může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Šrámková,
velice mne mrzí, že jste nebyla spokojena s vyřízením Vaší reklamace.
V rámci systému eviduji, že také s kolegy řešíte situaci, kdy Vám zboží bylo z reklamačního procesu doručeno poškozené.
V tomto případě bychom Vás poprosili o dodání poškozeného výrobku, abychom mohli danou situaci předat na příslušné oddělení a s Vámi náležitě dořešit.
Následně Vás budeme informovat ohledně dalšího postupu.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: