Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#25983Kolo Olpran Bomber disc 26

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2018, před 6 lety

Eliška Šrámková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 29.4.2018 mi rodiče jako dárek zakoupili kolo Olpran Bomber disc 26, přičemž můj otec ho pouze složil do funkčního stavu (nezdálo se, že by kolo bylo vadné) a 5.8.2018 mi ho slavnostně předali. Jedinou vadou, se kterou byli seznámeni , bylo lehké poškrábání rámu. Jinak na funkčnosti tato závada neměla mít vliv. Jak bylo uvedené pod výrobkem při zakoupení.

Měřím 173cm a vážím 63kg. Po první jízdě (7.8.2018) , ujela jsem zhruba 20km jsem ale utrpěla šok.
Přední kolo do osmičky. Kotouč od přední brzdy prohnutý a zohybaný, přední kolo tak samovolně přibržďovalo a i přes to, že jsem měla sluchátka v uších šíleným způsobem vrzalo.

Při přehození na přední přehazovačce na převod 3-největší (nejtěžší) a vzadu na nejmenší (nejtěžší) spadl pokaždé řetěz.

8.8.18 ráno jsem telefonovala se společností mall.cz, která mne odkázala na autorizovaný servis. Po telefonátu se společností Olpran jsem byla odkázána na společnost Mall.cz. Z Příbrami jsem tak odvezla kolo na Nové Butovice, kde mé kolo přijali k reklamaci. Požadovala jsem vrácení pěněz za kolo z důvodu špatné kvality, nedůvěry k výrobku v rámci 6ti měsíců.

Dnes tj.31.8.18 jsem dostala informaci do emailu, že mé kolo je odesíláno zpět na adresu, reklamace vyřízená - ZAMÍTNUTÁ, pro nevhodnou manipulaci s tímto výrobkem.

A já bych ráda věděla, jak jsem s tímto výrobkem mohla za 20km nevhodně zacházet, když jsem si na něj sedla a šlapala na něj a upozorňuji se svou vahou 63kg.

Evidentně tato závada nebyla způsobena mou vinou a tak reklamace měla být uznaná. Pán který v Mall kolo přebíral do reklamace sám říkal, že toto ještě neviděl.

Můžete mi poradit, jak dále postupovat ?

Děkuji Vám předem za pomoc

Šrámková Eliška


Produkt

Olpran Bomber disc 26, pánské, červené


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy v rámci 6ti měsíců, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 23:18, před 6 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelkou a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitelka může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.10.2018 16:15, před 6 lety

Vážená paní Šrámková,

velice mne mrzí, že jste nebyla spokojena s vyřízením Vaší reklamace.

V rámci systému eviduji, že také s kolegy řešíte situaci, kdy Vám zboží bylo z reklamačního procesu doručeno poškozené.

V tomto případě bychom Vás poprosili o dodání poškozeného výrobku, abychom mohli danou situaci předat na příslušné oddělení a s Vámi náležitě dořešit.
Následně Vás budeme informovat ohledně dalšího postupu.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2018 09:11, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.11.2018 11:01, před 6 lety


Eliška Šrámková

Hodnocení: