Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.8.2018 jsem si objednal na internetových stránkách pro-android.cz telefon Samsung Galaxy S7 (černý), celkem za 6 399,- Kč. Objednávku jsem zaplatil převodem a následně mi došel 7. 8. 2018, 10:42 e-mail z adresy
info@pro-android.cz, že byla platba přijata.
Dne 9.8. 2018 jsem byl prostřednictvím e-mailu z adresy teraebusiness@gmail.com informován, že z důvodu aktualizace není původní e-mail dočasně dostupný a pro další komunikaci je k dispozici adresa: teraebusiness@gmail.com. Ještě ten den jsem zaslal na tuto novou adresu dotaz, kdy mu bude zaplacený mobil doručen, neboť měl být dle informací
e-shopu skladem. Následně jsem se dozvěděl, že zboží je z velkoskladu a dodací lhůta je do 20-ti pracovních dnů a pokud se mi to nelíbí, mohu od smlouvy odstoupit. Dne 10.8.2018 jsem emailem požádal o storno objednávky č. 1444560 a vrácení částky 6 399,- Kč zpět na můj účet. V e-ailu jsem upozornil na neslušnost ze strany prodávajícího, protože e-maily byly bez podpisu. Dne 13.8.2018 mi odpověděl pan O. s tím, že se omlouvá za nedostupnost objednaného zboží a že tedy storno akceptuje a zajistí vrácení peněz na můj účet.
Dne 17.8.2018 jsem zaslal dotaz, jak je to s vrácením peněz. Od pana O. jsem obdržel následující odpověď: " Dobrý den, v pondělí jsem odstoupení předával na vyřízení. Zákonná lhůta je 14 dní, ale zpravidla do týdne je platba převedena".
Do dnešního dne mi ale peníze na můj účet nebyly dosud připsány zpět.
Vzhledem k tomu, že jak jsem zjistil, nejsem sám, kdo se nechal tímto "obchodníkem" oklamat, obracím se na Vás s prosbou o radu, jak postupovat dál. Je mi jasné, že vzhledem k relativně malé částce nemá smysl se obracet na právníka.
Bohužel až nyní jsem zjistil, že panu M. O. a jeh firmě TERAE BUSINESS s.r.o. byl v červnu tohoto roku věnována jedna z reportáží v pořadu "Černé ovce". Škoda!!!
Mnohokrát děkuji za odpověď.
Roman Novák
Produkt
Mobil SAMSUNG GALAXY S7
Vrácení 6 399,- Kč,
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i jeho před jeho převzetím). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.