Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Zkusila jsem si vytvořit profil na seznamce. Jelikoz bez zaplacení nebyla mozne používat. Tak jsme s kamarádky karty provedli platbu 99 kč na 12 mesicu. Druhý den mi kamarádka volala že ji ž účtu odecetli 4752 kč. Absolutně netuším za co. Poslala jsem písemnou výpověď a žádost o vrácení peněz a bohužel mi přišlo že to vypovědět nejde. Tak ted metusim co s tim.
Zadam okamzite zrušení a smazání profilu a vraceni peněz.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz (z popisu stížnosti vyplývá, že tak již spotřebitelka učinila) či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177132736
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.
Vše již bylo vyřízeno.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Částka 4356Kč byla vrácena zpět na Váš účet dne 04/09/2018
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Zobrazení transakce na Vašem výpisu může trvat 1-2 týdnů. Závisí to od Vaší banky nebo poskytovatele Vaší kreditní karty. V každém případě, částka již byla z naší strany převedena.