Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#25987Špatné zásobování, kvalita

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2018, před 6 lety

Markéta Karová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěkla bych poukázat na velmi špatnou kvalitu služeb v chebském Kauflandu. trvá to již delší dobu a je to stále horší. Prázdné regály, neodpovídající nacenění zboží, v době akce zboží není v regálu ve čtvrtek, natož další dny, na dotazy, kdy bude naskladněno jsou zákaznící odkazování na další den , ale zboží opět není. Spousta zboží z letáku není vůbec, jsou chybně dané celdulky s cenou. Ovoce zelenina shnilé, natlučené, nekvalitní. Např. cibule již v den nákupu je uprostřed hnědá, shnilá, z 1kg min. půlku vyhazuji. Evidentně je spousta ovoce a zelenina chlazeno ne-li mrazeno a následně dáno na obchod. Nevím, zda se toto děje i v jiných prodejnách, ale byli jsme nyní na dovolené na Moravě, zavítali do Kauflandu v Hodoníně a nestačili se divit, to samé pak v Berouně. Všude plno zboží, regály plné, všeho dostatek. Nikde ani mezerka mezi zbožím. V chebském Kauflandu máte např. v jogurtech mezery min. 50cm i více, regály zejí prázdnotou.Odpovědí je, že je málo lidí a nestíhají zakládat zboží. Chebský Kaufland je opravdu velmi špatná vizitka celého řetzězce. Není to jen můj dojem a zkušenosti, nadávají zde všichni, kdo tm jezdí nakupovat, že to jde od 10 k 5. nevím, co se stalo s touto prodejnu, protože dříve bylo vše v pořádkui, toto trvá cca 2 roky. Stále jsem doufala, že se vše upraví, ale jelikož se toto nestalo, rozhodla jsem se napsat tuto stížnost.


Produkt

zákaznický servis


Požadované řešení

Kontrola, zjištění, proč se kvalita služeb a zboží zhoršila a podniknout patřičné kroky k její nápravě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2018 11:33, před 6 lety

V případě podezření na nízkou kvalitu potravin doporučujeme spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2018 17:01, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 14:12, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 14:55, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.