Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Okolo lehátek v Turecku-Bodrum, hotel Golden Beach Deluxe nám těsně jezdil bagr a málem při couvání najel na lehátko a moji ženu mohl přejet. Dle zamítnutí reklamace z CK. Exim nám bylo sděleno, že bagr a stavební práce na plaži jsou v naprostém pořádku a nedají se ovlivnit, nic se nestalo a máme se s tím smířit.
Nemohli jsme se koupat v moři i když za tím účelem jsme k moři vlastně jeli. CK. Exim se vyjádřil tak, že jsme s tím v podmínkách smlouvy už měli dopředu počítat. Další problém byl, že jsme měli ultra all inclusive a kokteily nám odmítl barman udělat z důvodu, že to je moc práce připravit a namíchat, jedině za bakšiš. To všechno nám zhoršilo požitek z naši dovolené, za kterou jsme zaplatili dosti peněz.
Kompenzace části finanční náhrady z celkové ceny zájezdu
|
Tweet |
Měl-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam).
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.