Společnost


Together Networks Limited

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25994Nepřišel mi kod zrušení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2018, před 6 lety

Pavel Pohnětal

Znění stížnosti

Chci zrušit moje členství na www.flirt.com. Moje ID107565824. Zaplatil jsem dnes 3 denní službu, kterou po shledání těchto stránek,( služby )už nechci provozovat. Na stránkách jsem se deaktivoval, kde mi píší, že mi zašlou email s deaktivačním kodem do hodiny. Žádný email jsem nedostal a proto touhle cestou chci odstoupit od smlouvy a už dále nebýt členem těchto stránek ani neplatit žádné částky dle jejich smlouvy.


Produkt

seznamka


Požadované řešení

Prosil bych o pomoc se zrušením placeného členství a dále zrušením celého účtu na flirt.com. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2018 13:50, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.

Spotřebitel je povinen zaslat odstoupení od placeného členství ve lhůtě 14 dnů po uzavření smlouvy (dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) prokazatelnou formou, například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: support@benaughty.com, dopisu, popřípadě se je alespoň pokusit zaslat (znemožňuje-li to podnikatel). Doporučujeme přeposlat společnosti znovu původní odstoupení na email, či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy.

Zkracuje-li společnost nadále spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje odstoupení od smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 13:30, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.