Společnost


SOKAVO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25998Stížnost na nestandardní chování firmy při provozu internetového obchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2018, před 6 lety

Pavel Kysely

Znění stížnosti

Věc: Stížnost na nestandardní chování firmy při provozu internetového obchodu

Dne 21.8.2018 jsem objednal na stránkách https://vvoucher.net/ notebook HP ProBook 450 G2, za zboží požadovali předem zaplatit BITCOIN tak jsem neměl o to zájem. Na druhý den mě přišel výhružný e-mail k okamžitému zaplacení za zboží které nemám a ani jsem neměl, reagoval jsem, že tuto měnu nemám a že chci odstoupit od smlouvy a zároveň jsem to podal i písemně e-mailem. Začali mi neustále chodit výhružné e-maily že mám zaplatit, že se chystá na mě exekuce, dokonce mě přišla i výhružná SMS. Opětovně jsem poslal e-mailem a dopis s doručenkou že trvám k odstoupení od kupní smlouvy tedy objednávky v zákonné lhůtě 14-ti dní. Nadále mi vyhrožuj exekucí, nevím, co bude dál. Také jsem vyvěšen na webových stránkách prodejce kde i na dalších je celé moje jméně a adresa jako dlužník. Dne 27.08.2018 jsem dostal další výhružné e-maily, kde se uvádí:
Jste dlužníkem a tak s vámi tak jednáme. Do konce týdne to bude ve všech inzercích, ale už vás nebudeme informovat o tom, kde všude to je.

Celková návštěvnost více jak 1 000 000 za týden.

Letáky budou rozvěšeny ve vašem okolí.

http://www.sluzby.azinzert.cz/ostatni-sluzby/inzerat/192770/je-to-spatne/

UHRAĎTE CO MÁTE

Další:
Hr na dlužníky - vaše dluhy - na dalších 14 webů vaše data přidána

UHRAĎTE CO MÁTE

Webové stránky jsou vedeny pod:
SOKAVO s. r. o.
IČO: 05837146
Jednatelka společnosti
Soňa Šerhaklová
Míru 407
382 73 Vyšší Brod

Děkuji a přeji hezký den


Produkt

notebook HP ProBook 450 G2 / odstoupení od kupní smlouva v zákonné lhůtě 14-ti dnů


Požadované řešení

Trvám na odstoupení od této smlouvy
v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dále Vás žádám o výmaz mých osobních údajů z databáze a z webových stránek prodejce. Využívám tak svého práva být zapomenut ve smyslu čl. 17 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 23:28, před 6 lety

Právo na zaplacení kupní smlouvy vzniká podnikateli až okamžikem uzavření kupní smlouvy, za uzavření smlouvy však nelze považovat samotné vložení zboží do košíku, smlouvy je uzavřena až akceptací nabídky - odesláním objednávky. Prodávající rovněž není oprávněn sankcionovat neodeslání objednávky.

Navíc pokud by daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet teprve od převzetí zboží, spotřebitel ale může od smlouvy odstoupit i před jeho převzetím). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku. Pokud spotřebitel zboží nepřevzal, má prodávající právo žádat úplatu za uskladnění věci. Nebyla-li ujednána výše této úplaty, platí za ujednanou výše obvyklá.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat nebo zveřejňovat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo jí o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 13:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.