Společnost


Pricetown s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25999Naúčtováno poplatek 2 krát 99kc bez aktivace premium uctu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2018, před 6 lety

Boris Denemark

Znění stížnosti

Odesláno 2 krát premium SMS za 99 kc,99kc strhnuto a aktivace neni.Viz SMS: Litujeme, ale pozadovana sluzba nebyla nalezena. Kontaktujte nas na emailu reklamace@airtoy.net 99 Kc


Produkt

Premium SMS : BEZREALITKY 691255 na tel 9033399


Požadované řešení

Jelikož sem odeslal dvakrat SMS za 99kc a aktivace účtu neproběhla požadují aktivaci účtu a vrácení ceny 1 SMS


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2018 23:36, před 6 lety

V případě, že se podnikatel zavázal ke zpřístupnění premium účtu po odeslání zpoplatněné SMS v určitém tvaru, je povinen jej dle sjednaných podmínek zpřístupnit. Neučiní-li tak, drží převzatou částku jako bezdůvodné obohacení, které je dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinen spotřebiteli vydat. Spotřebitel může rovněž na dodání zaplacené služby trvat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2018 09:55, před 6 lety

Dobrý den,

s panem Denemarkem jsme platby řešili a dne 3.9.2018 mu na jeho e-mail odpovídali. Vyzvali jsme jej také k tomu, aby se spojil se společností Airtoy, a.s., která platby SMS zpracovává, informace o tom, zda tak bylo učiněno nemáme. K tomuto kroku byl vyzván také v odpovědní SMS zprávě, viz stížnost. Na náš e-mail uživatel již nereagoval a proto jsme nemohli dále navrhnout postup k vyřešení situaci. Dosud jsme neobdrželi informace o tom, že by byly platby skutečně naúčtovány, jelikož nemáme předložen výpis plateb, případně potvrzení od operátora.
Jakmile si budeme moci ověřit, že byla platba (případně platby) skutečně stržena, poskytneme uživateli službu v takovém rozsahu, jakém byla objednána. Zároveň jsme kontaktovali přímo pana Denemarka a sdělili stejný návrh řešení.

Za Bezrealitky.cz
Kateřina Dlouhá

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2018 08:50, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 10:06, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.