Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon zaslán již 4x se stejným problémem. Reklamační oddělení pokaždé zamítne reklamaci a obnoví systém. Na telefon nahráli nyní nepodporovaný systém android 7 - způsobuje extrémně rychlé vybíjení ( 1% za 10 sekund). Po zapojení nabíječky při tomto vybíjení se telefon stále vybíjí na 0% a následně se nabíjí 10 hodin ( a nebo se nabije pouze na 1 % a celou noc do rána zůstane na 1 %)
Problém se projevoval již od koupě. Při čtvrté reklamaci jsem požadoval vrácení pěněz - reklamace zamítnuta.
Nyní telefon znovu nejde zapnout - byl napojen na nabíječce a zničehonic se vypnul a nabíjení se nezapne znovu.
Reklamačnímu oddělení jsem neustále zasílal printscreeny, kde bylo vidět, že se telefon nabíjel 10 hodin a zůstal na 1%.
I přes to je prý vše v pořádku (obnoví tovární nastavení, přehrají software a reklamaci zamítnou).
Dopravu, kterou jsem již 4x musel zaplatit pro odeslání balíku mě nikdo nezaplatil.
BV6S16101351
Odstoupení od smlouvy - Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítá, musí také řádně zdůvodnit, proč tak učinil. Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
pokud máte výše popisované problémy, zadejte si prosím novou reklamaci s podrobným popisem vad a s odkazem na požadavek na dTestu. Současně pošlete i veškeré příslušenství, aby servisní oddělení mohlo výše uvedené posoudit s přiloženým příslušentsvím.
Děkuji
Dobrý den,
přesně to jsem udělal při 4 reklamaci, podrobně jsem popsal problém a i přesto Váš technik neuznal reklamaci, dodal veškeré přísluušenství v originální krabičcce(upozorňuji na to, že telefon v době reklamace vůbec nešel). Nyní telefon sice jde, ale problém nebyl opraven. Dle technika je vše v pořádku. Jak může být vše v pořádku, když telefon v době reklamace nešel z důvodu problému, který popisuji již od první reklamace - a to je ten problém, že telefon se nenabíjí. Nyní se k tomu přidal i bonuspový problém po reklamaci č.3 a to je extrémně rychlé vybíjení při klesnutí baterie na 20% (v nastavení telefonu - využtií baterie ukazuje zbývající čas při 21% - 3 hodiny), ale jakmile klesne pod zmiňovanou hodnotu 20%, telefon se vybije za 2 minuty ( 1 % za +-6 sekund).
Přitom technik pokaždé uvadí, že je vše v pořádku, i když jsem několikrát zasílal vyfocenou spotřebu telefonu i stav nabíjení (které trvá i 12 hodin), a reklamaci vžždy zamítne.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
Dobrý den,
technik může uvést telefon do vychozího prodejního stavu a následně otestovat popisovanou závadu. Důvodem je, že musí vyloučit vliv aplikací třetích stran, které mohou běžet na pozadí a způsobovat popisované problémy. Poku se popsaná skutečnost neobjeví, odešle telefon zpět. Proto navrhuji, aby jste k popisu závady přidal video, kdy na 20% stavu baterie se telefon do 2 minut vypne s informací jaké APP jsou naisntalované. Umožní to lépe vyhodnotit reklamace a následněji vyřešit k Vaší spokojenosti. Součaně do popisu uveďte, že jste komunikoval přes dTest a jeho poradnu, pro snažší identifikaci reklamace.
Děkuji.
Ano, na vliv třetí strany se Váš technik vymluvil tentokrát, jenže problém nastal již po zapnutí telefonu po tom co jste mě ho přivezli - schvalně jsem na telefon neinstaloval žádné aplikace. Pokud Vám tedy nestačí fotodokumentace vybíjení holt telefon budu natáčet.
Dobrý den,
děkuji.
Dobrý den, zde dávám videa
1)Na tomto videu je vidět extrémně rychlé vybíjení. Dále je vidět vybíjení i přestože byl telefon již zapojen do nabíječky.
https://www.youtube.com/watch?v=eZI8Ow_S96c
2) Telefon celou dobu v nabíječce a stav dokonce klesl na 0%
https://www.youtube.com/watch?v=5FKkUl2GrLg
3) Po hodině nabíjení s vypbnutým displejem a s nkompletní nečinností telefon na 1 %
https://www.youtube.com/watch?v=S3SAL9hEfHk
Dobrý den,
děkuji za videa, přiložte odkazy na videa i do reklamace.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Došlo k uznání reklamace na základě předaných podkladů. Reklamace byla vyřízena dobropisem. Děkuji Vám a společnosti Intelek s.r.o. za spolupráci a vyřešení problému.