Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#26009Zrušení zasílání vitamínových doplňků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2018, před 6 lety

Lenka Fröhlichova

Znění stížnosti

Dobrý den chci se na Vás obrátit s problémem neuznaného odmítnutí s posíláním dalších balíčků vitamínových doplňků od této firmyJiž jsem je odhlásila a stále mi chodí a já nechci a nehodlám od této firmy nic odebírat.Obálky neotvírám a odesílat je firmě zpátky na vlastní náklady nehodlám.Mohl by jste to zastavit ať mi již nic neposílají.S pozdravem L.Fröhlichová Liberec


Požadované řešení

Zrušení zasílání vitamínových doplňků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2018 10:57, před 6 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2018 11:09, před 6 lety

Dobrý den,

můžeme se zeptat jakým způsobem jste zasílání rušila? U Vašeho zákaznického čísla 8989412 neevidujeme žádný kontakt se zákaznickým oddělením.

K dnešnímu dni zasílání produktu ArthroPrim rapid rušíme a prosíme o úhradu zásilek s VS 8989412003 a 8989412004 v celkové výši 356 Kč. Pokud o ně nemáte zájem, zašlete nám je zpět na adresu našeho zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2. Poštovné a balné jde na vrub odesílatele.

Jakmile dojde k uhrazení nebo vrácení zásilek, bude vše v pořádku.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.10.2018 22:46, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2018 08:13, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.