Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 18.3. přišle na jméno mého tatínka, tak jako mnoha dalším, výzva k zaplacení dlužné částka 3 566 Kč. Maminka z toho měla šok. Tatínek nemůže vlastnit klientskou kartu a ani nemůže být aktivmím členem - je již 10 let mrtvý a navíc 3 roky před smrí byl vážně nemocen.
Doklad o uzavření smlouvy na klientskou kartu (musel by být néjméně 13 let starý) a omluvu mé mamince.
|
Tweet |
V případech, kdy upomínka došla osobě již zesnulé doporučujeme podat na společnost trestní oznámení. Nedoporučujeme jakkoli se pokoušet společnost kontaktovat prostřednictvím uvedené zákaznické linky. Pravděpodobně cílem upomínky není úhrada dlužné částky, ale aby lidé volali na uvedenou placenou linku, kde dle nám dostupných informací nebudete spojeni s operátorem.
Společnost Endemos distribution, s.r.o., byla o podaných stížnostech i jejich počtu informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Dle nám dostupných informací byly podány desítky trestních oznámení, které jsou doposud v řešení Policie ČR. V případě, že jste ještě oznámení nepodali, doporučujeme se k těmto trestním oznámením připojit.
V rámci řešení zaslané upomínky vyzývající k hovorům na placenou linku došlo ze strany Českého telekomunikačního úřadu k blokaci telefonního čísla. Pokud jste na uvedené telefonní číslo ještě před blokací volali, lze kontaktovat operátora, aby splatnost faktury odložil do doby, než bude znám výsledek vyšetřování ze strany Policie ČR.
V případě potřeby je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, aby uložil operátorům povinnost zadržet platbu, než se případ vyšetří (pokud se tak již nestalo). Následně by měla být platba za volání na placenou linku zadržena dle § 35 odst. 4 zákona o elektronických komunikacích.
Hodnocení: