Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Tento e-shop a společnost, byť má stále funkční web nefunguje.
Tedy přijímá objednávky, bere platby předem, ale nedodává zboží, má vypnuté telefony, na emaily nereaguje. Po návštěvě prodejny zjistíte, že je uzavřena - prý neplatil nájem, elektriku atd.
Po nahlédnutí do sbírky listin zjistíte, že má na tuto spol. zástavní právo Finanční úřad pro dluh téměř 2 mil, Kč na DPH.
jsou v evidentním úpadku, ¨měly by podat návrh na insolvenci, ale mimo to stále klamou zákazníky, berou od nich platby předem by´t musí vědět, že zboží je "zablokované" FU a účty rovněž-takže platby zpět nevrátí.....
Stačí se podívat na pár posledních recenzí na heuréce nebo na zboží, a to jsou jen střípky....
Chtělo by to okamžitě e-shop zcela uzavřít, blíží se nákupní horečka před vánocemi, a pak bude mnoho neš´tastních lidí, že koupili, zaplatili a nic nedostali.
uzavřít obchod, podat návrh na insolvenci, trestní oznámení atd.
|
Tweet |
V případě, že prodávající inkasuje částku, aniž by měl v úmyslu zboží dodat, drží ji jako bezdůvodné obohacení. To je dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinen vydat spotřebiteli.
Insolvenční návrh ze dne 21. 9. 2018 byl 26. 8. 2018 odmítnut, jinými slovy insolvenční řízení v tuto chvíli neběží. Spotřebiteli však doporučujeme, aby stav insolvenčního řízení průběžně sledoval a v případě, že by bylo zahájeno do něj svou pohledávku přihlásil (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tathttps://isir.justice.cz/isir/common/index.doo služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.