Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26013Reklamace chybného doručení zásilky Českou poštou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 33 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2018, před 6 lety

Jaroslav Kozák

Znění stížnosti

Reklamuji chybné doručení zásilky Českou poštou. Tím že, zásilka z ciziny byla doručena chybným způsobem vznikla mé osobě škoda v hodnotě $ 11,77 (ke dni objednávky zboží kurz USD 22.172), tzn. 261 Kč. Zásilka, i přestože v den doručení 17.7.2018 byla má partnerka, jež je na mateřské dovolené celý den doma, nebyla zásilka dle svědectví sousedky, zřejmě pro svou velikost, vložena do poštovní schránky, ale mimo ni - na schránce. V odpoledních hodinách, při mém příchodu domů, zásilka již na schránce nebyla. Zásilku, jež byla uložena mimo poštovní schránku, chybou poštovního doručovatele někdo zcizil.


Produkt

Nákup zboží z Internetového e-shopu AliExpress - brýle "Pro Acme Brand Designer Aluminum Magnesium Polarized Sunglasses Men Fishing Driving Sun Glasses Eyewear Gafas De Sol PA1017" v hodnotě 261 Kč.


Požadované řešení

Žádám o plné vyplacení ceny zboží, tj. 261 Kč, za které jsem odesílateli zásilky prokazatelně zaplatil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2018 10:18, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.