Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#26014Podání mylné informace na prodejně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2018, před 6 lety

Hana Roztočilová

Znění stížnosti

Dne 16.7.2018 mi na pobočce Centrum Nový Smíchov byla sdělena mylná informace o pokračování 0,-platby za intenet na chatu (získáno v rámci akce při zřízení tarifu red+člen).Chtěla jsem tuto službu na pobočce zrušit, ale Váš pracovník mě při náhledu do vašeho systému ubezpečil, že tato služba bude nadále probíhat s nulovou platbou, protože i nadále využívám tarif red+člen. Ale ve vyúčtování je tato platba zpoplatněna!?! Tuto službu dokonce ani v současné době nevyužívám,jelikož mám tuto samou s vyšším objemem dat(60GB) a řádně si jí již několik let platím.Prosím o informaci, jak mám postupovat, abych službu zrušila bez "pokuty". Jelikož se mi již po druhé stalo, že jsem dostala chybnou informaci na pobočce, prosím o jasné vyjádření, nejlépe písemně. (poprvé to bylo ohledně doplacení peněz z vyvázání se ze smlouvy. obchodník se dušoval že v rámci akce se nic doplácet nemusí, a nakonec se muselo....)


Produkt

Připojení bez kabelu, sim č. 608 269 746, objem 30GB, plátce


Požadované řešení

Chci službu zrušit bez "pokuty" jelikož jsem byla mylně informována Vaším zaměstnancem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2018 10:07, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitelky rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2018 15:42, před 6 lety

Hezký den, paní Roztočilová,

rádi celou situaci prověříme.

Obrátit se můžete přímo na kolegy z Reklamačního oddělení prostřednictvím online Reklamačního formuláře, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně můžete poslat písemnou reklamaci poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Budeme se snažit odpovědět Vám co nejdřív, nejpozději do 30 dnů.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2018 08:50, před 6 lety


Hana Roztočilová

Dobrý den,
děkuji za reakci a informace. Vaše Reklamační oddělení jsem již informovala a nyní čekám na jejich odpověď.
Roztočilová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2018 13:24, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.11.2018 16:54, před 6 lety


Hana Roztočilová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc při řešení mého případu. Nakonec vše bylo vyřešeno k mé plné spokojenosti. Roztočilová