Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 16.7.2018 mi na pobočce Centrum Nový Smíchov byla sdělena mylná informace o pokračování 0,-platby za intenet na chatu (získáno v rámci akce při zřízení tarifu red+člen).Chtěla jsem tuto službu na pobočce zrušit, ale Váš pracovník mě při náhledu do vašeho systému ubezpečil, že tato služba bude nadále probíhat s nulovou platbou, protože i nadále využívám tarif red+člen. Ale ve vyúčtování je tato platba zpoplatněna!?! Tuto službu dokonce ani v současné době nevyužívám,jelikož mám tuto samou s vyšším objemem dat(60GB) a řádně si jí již několik let platím.Prosím o informaci, jak mám postupovat, abych službu zrušila bez "pokuty". Jelikož se mi již po druhé stalo, že jsem dostala chybnou informaci na pobočce, prosím o jasné vyjádření, nejlépe písemně. (poprvé to bylo ohledně doplacení peněz z vyvázání se ze smlouvy. obchodník se dušoval že v rámci akce se nic doplácet nemusí, a nakonec se muselo....)
Připojení bez kabelu, sim č. 608 269 746, objem 30GB, plátce
Chci službu zrušit bez "pokuty" jelikož jsem byla mylně informována Vaším zaměstnancem.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Uplatněním reklamace se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitelky rozhodnout, že splatnost poplatku se prodlužuje.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den, paní Roztočilová,
rádi celou situaci prověříme.
Obrátit se můžete přímo na kolegy z Reklamačního oddělení prostřednictvím online Reklamačního formuláře, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně můžete poslat písemnou reklamaci poštou na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Budeme se snažit odpovědět Vám co nejdřív, nejpozději do 30 dnů.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den,
děkuji za reakci a informace. Vaše Reklamační oddělení jsem již informovala a nyní čekám na jejich odpověď.
Roztočilová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc při řešení mého případu. Nakonec vše bylo vyřešeno k mé plné spokojenosti. Roztočilová