Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#26017Nedodané zboží. Žádost o okamžité vrácení peněz a okamžité zrušení objednávky č.101294572,

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2018, před 6 lety

Dana Urbanová

Znění stížnosti

Dne 21.7.2018 jsem Vám poukázala na Váš účet číslo: 2900295296,
kód banky 2010 bankovním převodem částku 357,- Kč s variabilním symbolem . Vzhledem k tomu, že je již 3.9. a že ani přes několik opakovaných telefonických urgencí nebylo objednané zboží doposud dodáno, ruším tuto objednávku č. 101294572 a žádám o okamžité vrácení 357,- Kč na můj účet číslo: 1400060103, kód banky 0800.

Dana Urbanová


Produkt

Silikonový obojek s rolničkou ID produktu 97189 v barvě modré, červené a růžové. Celkem tedy 3 ks.


Požadované řešení

Dne 21.7.2018 jsem Vám poukázala na Váš účet číslo: 2900295296,
kód banky 2010 bankovním převodem částku 357,- Kč s variabilním symbolem . Vzhledem k tomu, že je již 3.9. a že ani přes několik opakovaných telefonických urgencí nebylo objednané zboží doposud dodáno, ruším tuto objednávku č. 101294572 a žádám o okamžité vrácení 357,- Kč na můj účet číslo: 1400060103, kód banky 0800.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2018 09:06, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2018 17:17, před 6 lety

Dobrý den,

ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u zahraničního dodavatele. Doba jeho dodání trvá 10-30 (nejdéle 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, a je zasíláno přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla již expedována 31.7.2018.

Protože jsou zásilky již na cestě, nelze jejich doručení pochopitelně nijak zabránit. Pokud po doručení již o zboží nebudete mít zájem, můžete nám jej nám (samozřejmě na naše náklady) vrátit, a my Vám vrátíme peníze.

V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení na tomto odkazu: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/

Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, obraťte se prosím na náš zákaznický servis.. Rádi Vám poradíme.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2018 15:01, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2018 19:07, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.