Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dneska jsem jel z Prahy hl.n do Zelence... Jelikoz jsem cestoval metrem a pak jsem prebihal na vlak ktery mel jet za 3 minuty... Kdyz jsem sel na pokladnu dohadovala se tam pani ohledne jejiho jizdneho (asi drahe u CD) tak jsem zvolil rychlou cestu do vlaku... Pan pruvodci namisto 38 kc ktere normalne platim,tak mi prirazil 40 kc za kupovani jizdneho ve vlaku..proste se mu nedalo vysvetlit ze bych vlak nestihl a do prace bych dojel pozde.... Takze celkova cena 78 kc... asi 15 minut vlakem .... to se vyplati.. To je proste ochota CD namisto pekne odbavit cestujici tak leda je natahnout... Hnus !!!!!!
Prirazka za to ze vubec asi jedu
Vraceni jizdneho
|
Tweet |
U průvodčího ve vlaku lze zakoupit vnitrostátní jízdenky a místenky. Lze zaplatit v hotovosti v Kč nebo v eurech, elektronickou peněženkou na In Kartě, v některých vlacích platební kartou. Nákup jízdenky u průvodčího je možný bez přirážky, pokud jede cestující ze stanice, ve které nebyla otevřená pokladna. Jinak je nutné zaplatit navíc manipulační přirážku 40 Kč. Manipulační přirážku neplatí držitelé průkazu ZTP nebo ZTP/P ani ve stanici s otevřenou pokladnou.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.