Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Prosím prověřit č. sázky 6252469 slosování č. 1530983
Jak je možné, že bylo podáno 1.9.2018,ale výsledek byl z 2.92018 ❓❓❓
Věřte mi, že jsem v online sázení nechal nemalou finanční částku a že to tak rozhodně nehodlám nechat. Přijde mi to, jako veliký podvod na sázkáře a budu to řešit. Toto nemá nic společného s online hrou a doufam, že se to dozví široká veřejnost jak Sazka provozuje online hry. ⁉️⁉️⁉️
Žádám podrobné vysvětlení a zprůhlednění všech online her⁉️
Pokud se mi nedostane vysvětlení, bude to řešit třetí nezávislý orgán, ale věřte mi, že to dotáhnu do úplného konce. Jestli si delate z lidí srandu a dojnou krávu, tak tady to končí
|
Tweet |
Dle Všeobecných podmínek herního portálu společnosti uplatňuje účastník (sázející) reklamaci vyplněním reklamačního formuláře, který je dostupný na www.sazka.cz v sekci Centrum podpory, emailem zaslaným na reklamace@sazka.cz, nebo písemně na adresu SAZKA a.s., K Žižkovu 851, 190 93 Praha 9. Přijetí reklamace podané prostřednictvím reklamačního formuláře a emailu SAZKA Účastníkovi potvrdí, a to formou automatické odpovědi. Výsledek reklamačního řízení sdělí SAZKA reklamujícímu nejdéle do 30 dnů od uplatnění reklamace.
V případě, že dojde mezi SAZKA a.s. a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o hře, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.