Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
16.8.18 jsem se prihlasila do Be2 /bezplatne seznamky bylo napsano/.Bezplatne neslo nic precist.V nabidce byly castky hrazeni popl.asi 150,-kc mesic az 500,-kc pul roku.26.8. Reagovala jsem na 20% slevu,coz mi ukazalo neco kolem 480 kc a zaslala kontakt na banku.Pri vypisu CSOB jsem byla sokovana, strhli mi 2634,- kc. Psala jsem ihned na zakaznicky servis,ze vypovidam smlouvu, psala jsem take na centralu do Luxemburku dne 30.8.-kopii dopisu mam /ze vypovidam automatickou prolongaci sveho VIP uctu a ze zadam o okamzite navraceni castky. Bylo mi odepsano, ze jit nelze.... kopii emailu a dopisu na centralu mohu zaslat.
Snazne vas prosim o radu a pomoc, co se da v tomto pripade delat.
Jak se dovidam, nejsem sama postizena. Je mi zahadou, jak tito SMEJDI, jeste mohou existovat.
Koktam, proto pisi a nevolam
Mnohokrate dekuji za vasi pomoc Irena Starčalová
Predpoklam, ze mi bude castka 2.634,- kc vracena na ucet.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177362438
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 2634 Kč ke dni 05.09.2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil".
Hodnocení:
Komentář: DOCHAZI MI SLOVA ! JSEM VAM VDECNA A MNOHOKRATE DEKUJI ZA URYCHLENE VYRIZENI ME STIZNOSTI !