Společnost


Global Distribution Solutions

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26023Parfémy světových značek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2018, před 6 lety

Věra Horáková

Znění stížnosti

Firma nabízí parfémy světových značek s velkou slevou proto, že jsou plněny v univerzálních flakonech. Nikde v podmínkách není uveden tento odkaz - "tyto značky produktů parfumerie zde uvedeny jsou vloženy pouze pro srovnávací účely. Tyto značky patří jejich majitelům, my nejsme distributoři takových ochranných známek a nevlastníme licence. Všechny naše vůně mají uvedeno číslo na obalu, byly zkušeně vytvořeny kombinací vůní olfaktorických rodin také používaných pro známé produkty na trhu a byly jimi inspirovány."
Objednala jsem 3 flakony Chanel Nr.5 (cena mě měla varovat) po 799 Kč. Potvrzeny jsem dostala flakony 2,s tím že třetí je zdarma.Nakonec jsem dostala flakon 1ks s vůní nejlacinější voňavky, která je na trhu k dostání a to v univerzálním obalu.
Pokud mi nebudete moci pomoci, uveďte prosím tuto firmu jako firmu podvodnou, já jsem se bohužel na její reference nikde nedostala.


Produkt

univerzální flakon a nejlacinější vůní, která měla být Chanel Nr. 5


Požadované řešení

vrácení peněz, alespoň za nedodaný flakon


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 11:59, před 6 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Pokud již uplynula výše uvedená lhůta pro odstoupení bez udání důvodu, je možné odstoupit od smlouvy pro podstatné porušení kupní smlouvy. Prodávající při prodeji zboží odpovídá kupujícímu za jakost při převzetí. Věc musí mít mimo jiné vlastnosti, které si strany ujednaly a musí se hodit k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se obvykle používá. Věc musí také odpovídat jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze a vyhovovat požadavkům právních předpisů. Byl-li dodán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku.

Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitelka s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník dodá padělky, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterých funguje e-shop a další informace, jež mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 13:39, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.