Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V březnu 2018 jsem se přihlásila u Seznamky Singles50 na jeden měsíc, za částku CZK 149 To mi písemně potvrdili a já CZK 149 zaplatila. Chtěla jsem to zkusit jen na jeden měsíc, abych se přesvědčila, jak seznamka funguje, počítala jsem s tím, že smlouvu eventuálně prodloužím. Seznamka však pracovala nepoctivě, posílali mi fiktivní adresy, muže o 30-40 let mladší, než jsem byla já, byl to jen velký podvod.
1/4/18 jsem zrušila moji smlouvu u pí Pateau z Luxemburgu, 2/4 u jakéhosi p. Kopala, předpokládám, že ten je z Prahy a na mém profilu na Facebooku jsem 3/4 pod mojí fotografií našla slovo "odhlášení", na které jsem klikla a odhlášení mi bylo potvrzeno slovy "Byla jste úspěšně odhlášena. Děkujeme za Vaši návštěvu. Doufáme, že jste prožili spoustu zábavy a těšíme se na Vaši příští návštěvu." Takže jsem měla potvrzené i odhlášení seznamkou Singles50.
Pak mi však bylo vyúčtováno 2.247 Kč za 3 další měsíce, protože jsem údajně svoji smlouvu nezrušila. Což je však nesmysl. Moje banka jim sice tuto platbu strhla, ale oni stále pokračují vyhrožováním, že na mě pošlou finančního kontrolora a trvají na opětném zaplacení částky 2.247 Kč. Což já však nikdy neprovedu. Za podvody já neplatím. Alena Gilbert
viz výše celou historii.
Žádám, aby mi Singles50 potvrdila, že částkou CZK 149,00 považují záležitost za uzavřenou a aby mě více neobtěžovali.
Alena Gilbert
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitelka má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky poté, co jí k tomu spotřebitelka vyzve, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 171374401
Dobrý den.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě, tj. nejpozději k datu: 04.04.2018 zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, a to na adresu: zakaznickyservis@singles50.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.